Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Denne tråden kan ikke dø uten at noen nevner Moods of Norway. Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen: klovneklær. Skulle jeg først kle meg som ei traktor-skrulle, hadde jeg heller valgt John Deere-klær.

Jeg dør litt inni meg hver gang jeg ser tullinger i Moods-klær fra topp til tå. Det ser stort bare helt forferdelig ut, fra traktor-logoene til de pastellfargede kontrastene på mansjetter og krave.
 
Jeg dør litt inni meg hver gang jeg ser tullinger i Moods-klær fra topp til tå. Det ser stort bare helt forferdelig ut, fra traktor-logoene til de pastellfargede kontrastene på mansjetter og krave.

Jeg trodde jeg var alene om å mislike Moods Of Norway. Himmel og hav, har dere sett dressene? :eek:

Godt å se vi kan stå sammen :)
 
At jeg ikke så på bryllupet i Sverige! :D

Leste på twitter at frk. Middelfart gikk uten truse og tok en Marilyn Monro med kjolen... :mad:
 
Få vite på Eu-kontroll at felgene som står på bilen er ulovlige!!! Hva faen, de gikk gjennom for to år siden hos de samme folkene. Var ikke jeg som hentet bilen i dag, men i morgen skal både verksted og dekkforhandler få seg en telefon! Helsike altså.
 
3 år gammel 'Nybil' med 50' km på telleren som ikke ble eu godkjent på sin første kontroll.
 
Dette kommer vel i kategorien gammelmanns utbrudd !

På søndag var vi og feiret første kommunion for barnet til et vennepar, dette er en stor sak for katolikker.
Vel så stor som konfirmasjon i protestantiske kirken. Stor høytid, kirken er pyntet og smekkfull. Storfamilien
inivtert, alle pynter seg med dress, fin klokke (de som har), kjoler & merkevesker. Se for dere kirken
som på juleaften, alle pyntet, kirken pyntet, smekkfullt, forventninger, hilser på kjente...

også når alle har funnet sin plass og sermonien i kirken er bare minutter fra å starte, kommer de siste.
3-4 stykker, en mann med kone og trolig hans mor og søster. Alle er pyntet som hør og bør, ikke mannen. Han stiller
i kortermet, blå/hvit rutet flanellskjorte, eksponerer store tatoveringer på armene, som ikke matcher personen/framtoningen, skjortekragen ligger som en krøll oppover nakken. Grå stygge shorts. Prikken over i'en ser jeg på vei ut av kirken etter sermonien. Han har selvfølgelig sandaler og i sandalene brune bomulls sokker godt opp på leggen !

Dersom han selv ikke hadde vett til å prøve å kle seg anstendig, måtte noen i følge "korrigere" han. De var tross
alt kledd for anlednigen. Han hadde kommet lang med ensfarget skjorte og en ren bukse. Det han gjorde så ut som en
demonstrasjon. Takk f"#¤ at han ikke var i følge vårt, så jeg slapp å se han til middag/fest etter sermonien.Tror
ikke jeg hadde klart å la være å spørre om antrekket....

Folk som bommer så totalt på anledningen, kan jeg ikke like...
 
Når en profesjonell bilselger får seg til å skrive sånt som:

"Verdens tøffeste bil i et meget godt eksemplar"

"Dette er verdens råeste bil som i sin tid var verdens raskeste bil med automatgir. Den har det peneste karrosseriet på noen bil, noen gang og det er litt skamfult å selge den"

Aktuelle annonse:
Mercedes-Benz SL 55 AMG Strøken og teknsik bra! 2003, 84*100

Forøvrig misliker jeg sterkt å måtte forsvare bachelor imorra... Tror nattesøvnen blir særdeles dårlig.
 
Når en profesjonell bilselger får seg til å skrive sånt som:.

Kan vel på en bil til 569' kanskje forvente at:
"Lyktene er blanke og fine..."

Lar det være usagt hva som ligger i følgende:
"...lakken er fyldig"
-positivt?

Eller hva med:
"Den har kun gått 83.000km og er i hvertfall de seneste årene brukt veldig forsvarlig."

Det hjelper vel kjøper veldig lite NÅR den er brukt uforsvarlig :)

Nei dette sendte ikke så alltfor mange kjøpssignaler, er det foresten tilfelde at denne (skulle) kostet 2.4MNOK ny?
 
Sneakers til dress!

Say whaaat?

elkannatfendishowjow7fuqpurfl.jpg


;)
 
Når en profesjonell bilselger får seg til å skrive sånt som:

"Verdens tøffeste bil i et meget godt eksemplar"

"Dette er verdens råeste bil som i sin tid var verdens raskeste bil med automatgir. Den har det peneste karrosseriet på noen bil, noen gang og det er litt skamfult å selge den"

Aktuelle annonse:
Mercedes-Benz SL 55 AMG Strøken og teknsik bra! 2003, 84*100

Forøvrig misliker jeg sterkt å måtte forsvare bachelor imorra... Tror nattesøvnen blir særdeles dårlig.

Hehe, muligens floskelfull beskrivelse, men det er vanskelig å komme utenom at dette er en usedvanlig grom bil. Selv kunne jeg veldig, veldig gjerne ha hatt en slik.
 
3YcKoNS.jpg


Dette er tiden jeg brukte fra Smestad til Skøyenåsen tidligere i dag mellom 15:25 til 16:26 hele 1 time, 1 minutt og 24 sekunder. På 13,7km, det vil si: 13,4km/t på turen. Nå skjønner ikke jeg hvor alle disse bilen kom fra, men...

Liker ikke folk som kommer utenfra byen og lager kaos, ta kollektivt for FAEN!!! folk som ikke klarer å oppføre seg i køen, folk som ikke klarer å følge køen, og sist men ikke minst...

Politikere som ikke klarer å få på plass ett fungerende veinett og kollektivtilbud slik at jeg slipper å sitte i kø når alle sullikene skal hjem fra jobb. Virker som alle slutter 15:15 slik at de er klare for kø, skjønner det bare ikke:confused:

For min del kunne det ha vært 1500kr i rushtidsavgift:eek:

Kan ikke pappa'n din kjøpe et helikopter til deg så du slipper å menge deg med
oss andre i "bermen" ?