At jeg skal jobbe under disse 140 hærlighetene i fullt arbeid i 12 timers skift over en periode på to uker! Godt jeg kjøpte inn Bose quietcomfort 15 headsett nettop så jeg får redusert støyen
Publisering av skattelister, den omfattende sosiale spionasje dette fører til, og mest av alt medias fråtsing i andres høyst private anliggender under det komisk syltynne påskuddet om at de fyller en viktig samfunnsoppgave.
Amøber bak rattet i store BMW og MB SUV'er som ikke klarer å overholde vikeplikten når de har hindringen i veibanen på sin side. Det er tydeligvis jeg som kommer i mot som må slippe de frem for det er jo tross alt synd på dem når de har en bil stående i veien. Vinderen er ett rent lite mareritt, snart låner jeg en gammel Chevrolet eller Dodge med kufanger og kjører dem rett i fronten Jeg er dritt lei av at de nærmest forventer at jeg skal stoppe eller kjøre opp på fortauet for å slippe dem frem.
Amøber bak rattet i store BMW og MB SUV'er som ikke klarer å overholde vikeplikten når de har hindringen i veibanen på sin side. Det er tydeligvis jeg som kommer i mot som må slippe de frem for det er jo tross alt synd på dem når de har en bil stående i veien. Vinderen er ett rent lite mareritt, snart låner jeg en gammel Chevrolet eller Dodge med kufanger og kjører dem rett i fronten Jeg er dritt lei av at de nærmest forventer at jeg skal stoppe eller kjøre opp på fortauet for å slippe dem frem.
Å bli bedt om å møte opp klokken 15:00 for å avlegge privatisteksamen, for deretter å bli fortalt at jeg er sist i køen av 9 andre. Med andre ord har jeg tre timer til med bare venting.
Hvilket opplegg er dette!? Kunne man ikke fått beskjed om å møte opp en time eller to senere?
Prøv å ha privatisteksamen i gym. Oppmøte kl 1300, oppvarming til 1400, økt til 1530 og så vente til kl 1930 for muntlig utspørring. Rakk å ta bussen hjem (20 min) og spise middag mellom praktisk og muntlig del
Du tuller nå? Jeg har eksamen i gym neste uke..