Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

At Rica vil ha meg til å betale for å se på TV på hotellrommet!!! Blir ikke Rica på meg med det første igjen:mad:

Okay, sist jeg var på rica var det ganske gratis. Du vet at pay-tv kun brukes av geriatrikere med utlagt tarm, sant?
 
At bystyret nettopp vedtok dette med 34 mot 49 stemmer...

jPY7el8.jpg


Ja, de lilla strekene er bomstasjoner. Dette innebærer seks bomstasjoner for en tur/retur sentrum for meg:mad:

Det er enda godt jeg har flyttet før denne galskapen blir satt opp.

EDIT: Ser de er estimert å være der til 2032.. Kanskje jeg aldri flytter tilbake allikevel.

:mad::mad:
 
Redigert:
At jeg har eksamen i dag og av en eller annen grunn ikke har sovet et sekund i natt.
Ikke nerver, for jeg vet jeg har kontroll, men spørs hvor god kontroll jeg har nå i halvsøvne.
Holde ut til klokka to så er det over. Kan alltids ta den på nytt om et halvår.. *sigh*
 
Liker ikke at jeg er en naiv fyr med tro på mennesket…
Solgte en MC til en fyr for 3 uker siden. Han skulle betale prisforlangende og virket helt grei. Hadde flere potensielle kjøpere som også kom i ettertid og tilbød mer for sykkelen, men da beklaget jeg at sykkelen var solgt. Først skulle vedkommende komme å hente sykkelen etter noen dager og oppgjør ordnes på stedet. Dette fikk jeg plutselig en kontrabeskjed på og dager ble til en uke. Jeg reiser mye i jobb, men fikk arrangert og trikset slik at jeg skulle få møtt fyren neste gang.

Hørte ikke mer før jeg ringer tidlig på avtalte dag, men får da høre at han må vente en uke til, stadig med nye unnskyldninger. Jeg ba ham allerede da bekrefte om han skulle ha sykkelen fordi jeg hadde andre kjøpere også. Han var VELDIG tydelig på at vår muntlige avtale var gjeldende, men at han var litt forhindret. OK tenkte jeg, du får en sjanse til, men da vil jeg ha depositum så jeg vet at du kommer.

Vi avtalte at personen skulle komme til neste uke, men at depositum skulle settes over på min konto sist torsdag. Ingen penger kom på torsdag, ny lovnad om penger på fredag, ingen penger på fredag, stille fra fyren….

Jeg blir bare så inni he**@@e, forbanna drittlei at jeg snart er på Archie-nivå, fuckers!
 
Trøbbel med mobilnettet og hjemmekontor, er liksom ikke det helt store å FaceTime havnemyndighetene i Rotterdam...
 
Mange ting som irriterer meg om dagen, blant annet personer som parkerer som idioter:mad:
Hva får sjåføren av denne Fiestaen til å tro at det der er en god parkering:confused::mad::((sorte VW står alltid der).
v93IpCc.png

Andre gang på under en uke jeg må rygge og kjøre rundt!!!

Tenker ikke folk om dagen eller? Hva med renovasjonsbilen, brannbilen og alle andre biler som gjerne skulle ha kommet forbi...
Blir bare helt matt.

Fremdeles bilrelatert

Personer som gir på og gjerne kjører nærmere det dobbelte av fartsgrensen bare noen få hundre meter før avkjøringen som kaster seg foran meg og bråbremser. Dette skjer gjerne på Ring3 når jeg ikke har noen biler bak på flere hundre meter. Fristende å sette bil og henger på totalt ca 5 tonn i rumpa på den neste som gjør det.