Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

+1

Har ikke slitt noe de siste årene så lenge jeg har gått på medisin. I år har det vært helt jævlig. Har Lomudal øyedråper i lomma til en hver tid :mad:

Jeg har fått to allergispøyter i år, det funket helt overlegent på bjørkepollen! Dessverre gjelder ikke det samme for gresset, klør i hele trynet. Prøver meg på cetrizin, eneste som funker på meg.. Bare kjipt at bivirkningene er narkolepsi. Det er nesten så jeg sovner når jeg venter i lyskryss..
 
Fotball VM starter i kveld, enda mer av denne sporten på "dum-kassa" :mad:

PNYRZ.gif
 
Fotball VM starter i kveld, enda mer av denne sporten på "dum-kassa" :mad:

Det blir nå litt spennende å se om han der Drillo gjør det bra. Han og Tom Lund skal jo være flinke med rackerten!
De kan sikkert slå over listen!

8-D
 
Knuste nettopp glasset på skjermen på min iPhone5:mad:
Den har falt i bakken sikkert 100 ganger, men denne gangen var det visst nok:(
Noen som har tips til hvor jeg kan fikse dette?
@Entropy kjente ikke du til noe?
 
Redigert av en moderator:
Hør med fiksdiniphone.no @Wangensten, hyggelig fyr som holder rett over gata for Colosseum. Du kan vente mens han gjør jobben. Du kan høre om det er muligheter for kvantumsrabatt, jeg knuste min for 2. gang på bare noen få uker selv.. Æsj..
 
Redigert av en moderator:
@AndreasLie, jeg har vurdert det samme, men jeg fant ikke deler til under 1100,-, og jeg mener jeg betalte 1500 for deler og jobb. Men om jeg fortsetter knusingen i samme rate, kan det være lønnsomt og ta jobben selv. Hvor fant du deler?
 
Redigert av en moderator:
@AndreasLie, jeg har vurdert det samme, men jeg fant ikke deler til under 1100,-, og jeg mener jeg betalte 1500 for deler og jobb. Men om jeg fortsetter knusingen i samme rate, kan det være lønnsomt og ta jobben selv. Hvor fant du deler?

Jeg kjøper deler herifra og til 5s kjøpte jeg denne iPhone 5S LCD-Display - Svart
mva kommer i tillegg.

Til 5 kan det lønne seg å kjøpe denne, da vil det ta ca 5 min å bytte Skjerm, LCD og touch til iPhone 5 (med knapp, kamera etc), HVIT - iPimp.no - Sjonfjell AS
 
Redigert av en moderator:
Min erfaring med (min datters) Apple "support" er enkel og grei!

Kjøp en ny! (Og vær en glad og snill Apple forbruker!)

(Finnes det pirat-reparatører så er vel det det eneste stedet det er mulig å få support!)

8-P
 
Min erfaring med (min datters) Apple "support" er enkel og grei!

Kjøp en ny! (Og vær en glad og snill Apple forbruker!)

(Finnes det pirat-reparatører så er vel det det eneste stedet det er mulig å få support!)

8-P

Har kun god erfaring med Apple support, dog kun brukt Apple Store i New York.. Der er "reservedel" til ny skjerm ny telefon. Byttet for et par år siden inn min da 2 år gamle iPhone 4 i en splitter ny for $130 eller noe sånt. Denne var kjøpt i Norge og utenfor garantier og lignende :)

Moren til en jeg studerte med der borte hadde med seg 4stk iPhoner med knust skjerm over dammen for å få byttet i nye, gikk helt fint det.
 
Taxisjåfører med ekstremt sterk kroppslukt

Tok taxi i Tyrkia, en av flere hyggelige sjåfører var i kategorien nevnt ovenfor. Vinduet på hans side var åpent, og all luft på vei inn i bilen måtte passere inn gjennom det ene ermet på skjorten hans, sirkulere litt rundt torsoen, forbi den andre armhulen, for så å pumpes inn i kabinen der vi satt. Dette var sent på kvelden og jeg tror det hadde vært en lang og varm dag på jobben for hans del...