Kan ikke like at det er steikende sol, det er fortsatt meldt steikende sol flere dager fremover, å jeg må reise til Færøyene for å reise offshore i morgen
Hva slags bil kjører du?
Husk at den som kjører på noen bakfra "alltid" er skyldig
Husk at den som kjører på noen bakfra "alltid" er skyldig
Velkommen over hit, nettet er er så dårlig her ute på riggen at det hadde gått fortere med brevduer....
Ja, "alltid". Skulle nok ha klart å ha argumentert for at det var svinet som kastet seg foran meg og bråbremset sin skyld
Njaaaaeeeiiii, i tilfellet @Wangensten nevner er det også snakk om filskifte, og da har man vikeplikt
Takk for det. Passer jo perfekt i og med at jobben min blir å sitte mye i ro, å at jeg kjøpte ny bærbar i dag for akkurat det..
Jeg reiser heldigvis hjem til finværet i morgen
Toyota Land Cruiser 150 med boggitilhenger som går på utsiden av bilen. @<a href="http://www.tidssonen.no/forum/member.php?u=924" target="_blank">Chalshus</a> Jeg skulle nok ha klart å lirke meg mellom, men gidder ikke få skrapt opp siden på bilen
Now that I've learned to make the most of life, most of it is gone.
Bedrøvelig sant, men heldigvis finnes det en rekke mulige kompenserende tiltak, hvorav tidssonen er ett av dem!For oss som har levd litt - at sannhetsgehalten i @Hopalong sin signatur (dessverre) er spot on.
Allergi er noe helveteskap og jeg lider kraftig under årets pollensesong.. Selv ikke en natts søvn klarer å nullstille kløende øyne