Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

"Pakken er levert inn etter fristen og vil bli videresendt neste virkedag." Det var i dag, Posten... Ligget siden fredag. Lørdag er ikke virkedag utenfor tettbygde strøk, må vite! Argh!
 
"Pakken er levert inn etter fristen og vil bli videresendt neste virkedag." Det var i dag, Posten... Ligget siden fredag. Lørdag er ikke virkedag utenfor tettbygde strøk, må vite! Argh!

Irriterende at posten kommer raskere fra Florida til Larvik, enn fra Trondheim til Larvik... Typisk norsk å være god sier de....
 
NSB! Starter med å være kvarteret forsinket og følger opp med buss for tog etter en kort strekning.
Presterer å feilberegne passasjer/bussplass ration, så da må man vente ytterligere.
 
Fy fader, Posten, dere er så ubehjelpelig trege at det er smertefult!
Fire døgn på å sende pakken av gårde (hverken lørdag eller mandag er arbeidsdag for Posten, tydeligvis...), og nå nesten tre døgn med niks og nada. Hvis noen har kapret en Posten-trailer på vei fra Fauske, burde det vel vært nyhetssak? Enda ikke ankommet en ny sentral på nesten tre døgn? Fysj!

Sendingen er innlevert til terminal og videresendt
12.08.2014 17:04 8200 FAUSKE
Sendingen er innlevert etter fristen, og vil bli sendt neste virkedag
08.08.2014 17:00 8170 ENGAVÅGEN
Sendingen er innlevert på postkontor
08.08.2014 17:00 8170 ENGAVÅGEN
 
Har et par kompiser (bor på fauske) som kjører for posten. Han ene sitter nå i tyrkia å drikker efes, kan det forklare dine problemer??:)

Fy fader, Posten, dere er så ubehjelpelig trege at det er smertefult!
Fire døgn på å sende pakken av gårde (hverken lørdag eller mandag er arbeidsdag for Posten, tydeligvis...), og nå nesten tre døgn med niks og nada. Hvis noen har kapret en Posten-trailer på vei fra Fauske, burde det vel vært nyhetssak? Enda ikke ankommet en ny sentral på nesten tre døgn? Fysj!

Sendingen er innlevert til terminal og videresendt
12.08.2014 17:04 8200 FAUSKE
Sendingen er innlevert etter fristen, og vil bli sendt neste virkedag
08.08.2014 17:00 8170 ENGAVÅGEN
Sendingen er innlevert på postkontor
08.08.2014 17:00 8170 ENGAVÅGEN
 
Jeg har så lyst til å kjøpe ny klokke - men har ikke bruk for ny klokke, og aner ikke en gang hvilken klokke jeg ville kjøpt. :p Tulleproblem som ikke gir seg. Hm. Tror det er mer jaktinstinktet som driver uroen, enn måltidet jeg oppnår.
 
Jeg har så lyst til å kjøpe ny klokke - men har ikke bruk for ny klokke, og aner ikke en gang hvilken klokke jeg ville kjøpt. :p Tulleproblem som ikke gir seg. Hm. Tror det er mer jaktinstinktet som driver uroen, enn måltidet jeg oppnår.

Selg en klokke, da har du plutselig bruk for ny klokke ;)
 
Nice. :) Jeg kan selge den til kona - og kjøpe den tilbake fra henne. Lite jakting da men. Eller vent....hm...kanskje...ja, nå har jeg det. :)
Selge til kona, kjøpe deg ny siden du mangler en klokke, kjøpe den gamle tilbake fra kona siden du savner den? ;)
 
Ikke grailen, men så nær man kommer på et realistisk budsjett. Porsche 912 1966. Restaurert i original stand, riktig rød, perfekt. Sukk..
 
Etter å ha arvet et prosjekt som er dømt til å mislykkes på jobben, slitt med det hele uken, så kommer fredagen og bringer influensa. Blir en kveld på sofaen, ipad og lide i stillhet. Kjerringa kommer sent hjem, så ingen trøst å få.
 
Kan virkelig ikke like at ebay ikke straffer de som poster DELER og TILBEHØR til klokker i "Wristwatches" kategorien, når det vitterlig finnes både "Wristwatch Straps, "Parts, Tools & Guides" og "Boxes, Cases & Watch Winders" som EGNE kategorier! Er jo et sant helvete å finne noe som helst blant all søpla!
 
Updratte møkkaunger på toget. For all del, jeg har full forståelse for at 4 timer kan være lenge for barn, men foreldrene må da for svarte f*** sette ned foten da oppførsel går over stokk og stein.