Fotballfans som ikke klarer å holde seg saklig i diskusjoner, og som i tillegg skal snakke ned andre lag.
Spiller ingen rolle om du holder med samme lag som meg, begynner du med den tonen har du tapt.
Lese kommentarfeltet i fotballartikler eller se hvordan voksne mennesker oppfører seg på sosiale medier er rett og slett urovekkende.
Det at staten nå vurderer å gi elbileiere nok en forbanna fordel - at det er så synd på elbileiere som skal kjøre på vintertur over fjellet, det kan jo være at de går tom for strøm, så de må slippe foran i kolonnekøen også..
Merker at mitt hat til Tesla øker betraktlig..glorifisert Think!!
Kjøpere på Finn som sier de SKAL ha bilen og avtaler møte men som ikke en gang gidder å sende en mld når de tydligvis ikke skal ha bilen alikevel
..og slike finnes det tydligvis mange av..
Hvor vanskelig kan det være; i rulletrapper og på rullefortau STÅR man på høyre side og GÅR på venstre side!!!!! Bruker sikkert 5-10 minutter ekstra på å komme meg ut av Gardermoen takket være sløve turister og andre som skal på besøk til hovedstaden..... Tydeligvis mange som har god tid, ikke gøy når man er forsinket.
Da er det hakket bedre med de som flokker seg FORAN dørene på buss, trikk og bane for å komme fortest inn, før folk har gått ut. De kan man i det minste tråkke på tærne i forbifarten relativt elegant. Livets små gleder...@Consigliere
Det er tydeligvis altfor vanskelig! Har du vært like nær å dytte noen som jeg har? Knytter hendene i lomma
Da er det hakket bedre med de som flokker seg FORAN dørene på buss, trikk og bane for å komme fortest inn, før folk har gått ut. De kan man i det minste tråkke på tærne i forbifarten relativt elegant. Livets små gleder...