Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Skikk og bruk i rulletrapper/rullefortau

Hvor vanskelig kan det være; i rulletrapper og på rullefortau STÅR man på høyre side og GÅR på venstre side!!!!! Bruker sikkert 5-10 minutter ekstra på å komme meg ut av Gardermoen takket være sløve turister og andre som skal på besøk til hovedstaden..... Tydeligvis mange som har god tid, ikke gøy når man er forsinket.
 
Hjemme på dagtid ut uken grunnet nylig famileforøkelse og mellom slagene får jeg med meg litt daytime tv. Akkurat nå så jeg en dame som skal forsøke å sette verdensrekord i værmelding! Så trist så trist, men vi får det vi fortjener nok en gang.
 
Fotballfans som ikke klarer å holde seg saklig i diskusjoner, og som i tillegg skal snakke ned andre lag.

Spiller ingen rolle om du holder med samme lag som meg, begynner du med den tonen har du tapt.

Lese kommentarfeltet i fotballartikler eller se hvordan voksne mennesker oppfører seg på sosiale medier er rett og slett urovekkende.
 
Redigert:
+1 True that! Virker som om fotballdiskusjon er fritatt for all saklighet og fornuft og språkbruken kan faktisk eskalere til det skremmende.

Fotballfans som ikke klarer å holde seg saklig i diskusjoner, og som i tillegg skal snakke ned andre lag.

Spiller ingen rolle om du holder med samme lag som meg, begynner du med den tonen har du tapt.

Lese kommentarfeltet i fotballartikler eller se hvordan voksne mennesker oppfører seg på sosiale medier er rett og slett urovekkende.
 
Det at staten nå vurderer å gi elbileiere nok en forbanna fordel - at det er så synd på elbileiere som skal kjøre på vintertur over fjellet, det kan jo være at de går tom for strøm, så de må slippe foran i kolonnekøen også..
Merker at mitt hat til Tesla øker betraktlig..glorifisert Think!! :mad:

Ærilg talt, @Skovdahl! Det er jo åpenbart at Elbil-eierne må få slippe forbi kolonnen over vinterfjellet. Det kan jo lett bli at varmeapparatet tømmer strømmen i løpet av ventingen. De MÅ få slippe forbi køen, og kjøre direkte.

Derimot må man også vise hensyn til brøytemannskapet. Av sikkerhetsmessige årsaker bør de vente med de andre; Til det blir trygt å kjøre over....

... noe slikt. Ikke sant? Var det ikke noe slikt du egentlig tenkte på?

8-D
 
Redigert av en moderator:
Patetiske lavmål-mennesker som tømmer krabbeteinene til andre. Altså, hvor lavt går det an å synke??

Og nei, det var ikke bare meg som dro opp en dårlig fangst.
 
Kjøpere på Finn

Kjøpere på Finn som sier de SKAL ha bilen og avtaler møte men som ikke en gang gidder å sende en mld når de tydligvis ikke skal ha bilen alikevel :(

..og slike finnes det tydligvis mange av..
 
Kjøpere på Finn som sier de SKAL ha bilen og avtaler møte men som ikke en gang gidder å sende en mld når de tydligvis ikke skal ha bilen alikevel :(

..og slike finnes det tydligvis mange av..


@Ban

Altfor j.....lig mange :mad: Bil eller andre ting...

Løsningen min blir som regel at førstemann på døra med penger i hånda får tilslaget!
 
Redigert av en moderator:
Hvor vanskelig kan det være; i rulletrapper og på rullefortau STÅR man på høyre side og GÅR på venstre side!!!!! Bruker sikkert 5-10 minutter ekstra på å komme meg ut av Gardermoen takket være sløve turister og andre som skal på besøk til hovedstaden..... Tydeligvis mange som har god tid, ikke gøy når man er forsinket.

@Consigliere

Det er tydeligvis altfor vanskelig! Har du vært like nær å dytte noen som jeg har? Knytter hendene i lomma:mad:
 
Redigert av en moderator:
@Consigliere
Det er tydeligvis altfor vanskelig! Har du vært like nær å dytte noen som jeg har? Knytter hendene i lomma:mad:
Da er det hakket bedre med de som flokker seg FORAN dørene på buss, trikk og bane for å komme fortest inn, før folk har gått ut. De kan man i det minste tråkke på tærne i forbifarten relativt elegant. Livets små gleder...
 
Redigert av en moderator:
Da er det hakket bedre med de som flokker seg FORAN dørene på buss, trikk og bane for å komme fortest inn, før folk har gått ut. De kan man i det minste tråkke på tærne i forbifarten relativt elegant. Livets små gleder...

“Unnskyld” formulert med kraftig utestemme – kombinert med 192 centimeter fordelt på et passe antall kilo pleier å gjøre nytten..... Og det hender jo fra tid til annen at man kommer i skade for å tråkke noen på tærne eller skubber litt borti :mrgreen:
 
Redigert:
Som ansatt i butikk er det en god del ting jeg ikke kan like. Her er de ganske greit oppsumert:
http://bodonu.no/kassadamen-var-dritt-lei-haplose-kunder/
Vil også legge til hvor utrolig irriterende det er med kunder som finner det for godt å sette tilbake handlevognen sin når de er ferdige med den, og heller bare lar den stå ved enden av kassa eller bare dytter den i retning av der de skal stå:mad:

Sånn, godt å få det ut :rolleyes: