Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Når jeg ser en post på TS jeg liker og trykker (av ren refleks) på "like" for så å innse at jeg allerede har "liked" posten på et tidligere tidspunkt, og nå "liker" jeg den ikke. De tre sekundene jeg må vente på å "like" posten på ny. Det liker jeg ikke.

Denne posten hadde ikke gitt noen mening for to år siden.
 
Løken som bor over meg har vasket en stor gulvmatte, og hengt den, rennende våt, til tørk over vinduet sitt. Den har da rent av seg på gulvet, som igjen lekker ned gjennom taket mitt. Jeg må da frem med bøtter og håndklær, og må vaske gardiner og alt, ettersom drittvannet fra gulvmatten hans, som har rent gjennom gulvet, ikke akkurat er rent og velduftende. Det kan jeg ikke like. Heldigvis var jeg tilstede da det begynte å dryppe fra taket, slik at jeg fikk fjernet det som sto rett under kilden.
 
Bremser

Hmmmm.... Kjørte på en vei som hadde dype humper etter en mild og snerik dag... Her var det hardt nå, og så begynner håndbrekklampen å lyse...

Hva i f er dette...
Kan være lite bremsevæske sier instruksjonsboken. Bremsevæsken sjekkes ved service, den fordamper ikke og kan ikke drikkes...

Jeg håper på løs ledning til kontrollampe...

8-/
 
Når jeg ser en post på TS jeg liker og trykker (av ren refleks) på "like" for så å innse at jeg allerede har "liked" posten på et tidligere tidspunkt, og nå "liker" jeg den ikke. De tre sekundene jeg må vente på å "like" posten på ny. Det liker jeg ikke.

Denne posten hadde ikke gitt noen mening for to år siden.

Haha, jeg husker en viss signatur: "Vennligst ikke "like" denne posten"

:p
 
Når man skal levere en prosjektrapport innen fredags morgen og oppdager kl 22:30 at noen kolleger ikke har gjort jobben riktig eller ferdig, og ender opp med å måtte gjøre resten selv... :mad:



3 timer søvn senere og rapport innlevert før 08:00.
 
@Kastra10 - kjipt! Vi fikk det på sistemann når han var to uker, kom ods greit gjennom det hvis det er noen trøst
trøst. God bedring
 
Redigert av en moderator:
@Kastra10 - kjipt! Vi fikk det på sistemann når han var to uker, kom ods greit gjennom det hvis det er noen trøst
trøst. God bedring

Joda, går ganske bra nå :) Ble bare litt stressa når man ble lagt inn på isolat og tre sykepleiere med bind foran munnen tok masse prøver. Men legen var ganske sikker på at det var RS til å begynne med, men var uansett deilig å få det bekreftet at det "bare" var RS når prøvene kom(etter et døgn i isolat). Er uansett ikke morsomt å se de små sånn :) Kan tenke meg at det ikke var morro når han på bare to uker fikk det.. Bra at det gikk såppas greit!

Takk!
 
Redigert av en moderator:
Joda, går ganske bra nå :) Ble bare litt stressa når man ble lagt inn på isolat og tre sykepleiere med bind foran munnen tok masse prøver. Men legen var ganske sikker på at det var RS til å begynne med, men var uansett deilig å få det bekreftet at det "bare" var RS når prøvene kom(etter et døgn i isolat). Er uansett ikke morsomt å se de små sånn :) Kan tenke meg at det ikke var morro når han på bare to uker fikk det.. Bra at det gikk såppas greit!

Takk!

Ikke noe særlig i det hele tatt å se dem slik.

God bedring - dette går bra :)
 
At jeg nettopp har måtte kjøpe en Daniel Wellington klokke. Jeg hadde håpet på at jeg gjennom et langt bekjentskap hadde påvirket vedkommende nok til å styre unna slikt, men nei. Prøvde håpløst å gi vedkommende en vintage dressklokke i tilsvarende størrelse med tilsvarende remmer, "men jeg vil jo helst ha en DW klokke liksom". Tidvis frister singellivet.