Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

At noen perifere naboer 500 meter fra min kåk spilte musikk kl halv ett i natt så høyt at jeg først trodde Springsteen hadde overaskelseskonsert på Nesset. Det kan jeg definitvt ikke like. Ellers liker jeg dårlig at det i mitt kontorlandskap som normalt rommer 17 mennesker nå sitter tre stykker og jeg er én av dem :p
 
At noen perifere naboer 500 meter fra min kåk spilte musikk kl halv ett i natt så høyt at jeg først trodde Springsteen hadde overaskelseskonsert på Nesset. Det kan jeg definitvt ikke like

Kan iallefall ikke klandre dem for musikksmaken :)
 
Ingen unik sak, men jeg kan uansett ikke like det!:mad:



Dokumentasjon er sendt inn og mottatt, klar til tollbehandling på tirsdag, i dag er det fredag. Ingenting har skjedd. sukk...

Kan helle ikke like at det ikke er aircondition på kontoret. (svettprøveråsmilefjæs)
 
Au! Det kan ikke jeg like heller!!

Kan like at det gikk overraskende greit å løpe 1,3 mil på tåballene idag. Kan dog ikke like at jeg tok med nøkkelen til boden istedet for leiligheten. Liker ikke å sitte sulten å svett på bussen til tjuvholmen for å møte dama sammen med alle venninnene som sikkert er mer enn brisne nå. Sulten er jeg også.
 
Liker dårleg at mobildekninga på hytta er treigare enn enn eit gammalt 14.4 modem frå tidleg 90-tal.
 
Må ikke bruke Posten eller selskaper som har allianse med Posten :D


Ingen unik sak, men jeg kan uansett ikke like det!:mad:



Dokumentasjon er sendt inn og mottatt, klar til tollbehandling på tirsdag, i dag er det fredag. Ingenting har skjedd. sukk...

Kan helle ikke like at det ikke er aircondition på kontoret. (svettprøveråsmilefjæs)
 
Liker j****a dårlig at jr på sju mnd akkurat har sovnet for å bli vekket av ikke ett, men to ring på døren. Og hvem står der, jo en angivelig døvstum kar med en laminert lapp i hånda. Han kunne i alle fall lese på leppene, thats for sure.
 
Redigert:
Liker veldig dårlig å ha Rolex-sug, og så måtte prioritere å betale 4-5 sportsmodeller verd i retsskatt! Arg, bad timing! Er heldigvis snart ferdig :p
 
Kan ikke like kansellerte helikopter som setter meg wiggo-venneløs fast i Florø.
Godt man har TS å diverse MC forum å drømme seg bort på;)
 
Kan ikke like kansellerte helikopter som setter meg wiggo-venneløs fast i Florø.
Godt man har TS å diverse MC forum å drømme seg bort på;)

Haha, nå er så absolutt ikke Florø et dårlig sted å være strandet! Sitter selv 300m fra flyplassen og nyter været :rolleyes:
 
Kan ikke like kansellerte helikopter som setter meg wiggo-venneløs fast i Florø.
Godt man har TS å diverse MC forum å drømme seg bort på;)

Du får spise en bedre middag og ta noen øl på den lokale puben :)

Jeg fikk sjekket inn på føyet, men ble heldigvis kansellert før flyet gikk :)
 
Haha, nå er så absolutt ikke Florø et dårlig sted å være strandet! Sitter selv 300m fra flyplassen og nyter været :rolleyes:
Hehe, nei.. Brønnøysund er vell i spissen der.. Dessuten var det varmt å fint ute, så jeg overlever nok dette og:)

Du får spise en bedre middag og ta noen øl på den lokale puben :)

Jeg fikk sjekket inn på føyet, men ble heldigvis kansellert før flyet gikk :)

Middagen er spist så nå venter jeg bare på att hotellbaren skal åpne. Minuset er att helikopteret er satt opp i morgen kl 1515, å da må man blåse 0,0 om de skulle komme frem med blåsepistolen :rolleyes:
 
Kan ikke like at kjelleren på hytta er full av vann/kloakkvann etter styrtregn tidlig i morges. Å våkne til kloakklukt i nesen når man våkner unner jeg ingen. Trodde jeg hadde driti på meg i søvne...

Nå noen timer, og mange bøtter senere er kjelleren tom...
 
kan ikke like når man har avtalt en sum med selger på Finn.no og dag for F2F kjøp, og "plutselig" så passser det veldig dårlig for selgeren den dagen alikevel, og woops, der var klokken merket som solgt ja ...
Greit nok å godta høyere bud, selv om man har alt sagt ja til et lavere bud (litt ambivalent til den merker jeg ..)
MEN DA SIER MAN I DET MINSTE FRA TIL FØRSTE KJØPER!!!!! Så det er mulighet å komme med motbud.
Nei, bedre å holde seg på K/S her på sonen ...
 
At Tollvesenet finner det for godt å åpne en pakke med en lenke og tilhørende springbars, for så å lime den igjen så dårlig at resultatet er en springbar i postkassen - og springbar nummer to er borte. Ikke at jeg trengte de, da jeg har fra før av, men jeg finner det likevel frustrerende at det går an å være så lite interessert i å gjøre jobben sin godt :mad:

First world problems :cool: