Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Herlig den der. :) Nylig dro en avdeling på jobben på teambuilding med headingen "Hvordan jobbe bedre sammen" midt i en omorganisering der avdelingen skal splittes i flere deler. :mrgreen:
 
.. At bussen var en halvtime for sen til Nationaltheatret slik at jeg nesten ikke rakk visumintervju.
4 mnd utveksling i San Diego derimot, ja det kan jeg like :D
 
Stadig flere hverdagslige ting blir softwarestyrt.

Firmware_zps1c19a635.jpg
 
Jeg kan ikke like at Adobe Creative Cloud fortsatt åpner i prøvemodus, selv etter tre timers feilsøking. Jamen ikke rart folk piratkopierer når dette er opplevelsen man får ved å kjøre legalt!

Tror heller jeg går og sorterer NATO-remmene mine...
 
En dame på øret som begynner å mase om "GPS signal lost" midt under en ellers oppløftende joggeøkt.

J.. Samsung!
 
Jeg kan ikke like at Adobe Creative Cloud fortsatt åpner i prøvemodus, selv etter tre timers feilsøking.

... og når jeg i dag forsøker å verifisere på jobbmaskinen klarer ikke Adobe å koble til lisensieringsserveren.

Ikke rart det heter "creative", man må tydeligvis være svært kreativ for å få dette til å virke.
 
Glemme klokke??
Er ikke det like selvfølgelig å ta på seg som bukser og sokker? :p
Jo, det skulle jeg mene. Litt før jul var jeg på vei ut av døra uten sko, riktignok med sokker og bukse på... Har man det travelt, så har man det travelt.
 
Når man har jogget på seg en bristet ankel og noe rart i skinnbeinet og dermed går rundt som en god blanding av Herr Flick von der Gestapo og Dr House M.D. Halting er ikke noe som kler en ung mann i sin beste alder.

ps. legger ved et bilde av de to aktuelle herremennene som min gange er tungt inspirert av.

f2_100.jpg


+

dr-house.png


= Lemen
 
Industri Energi: Brudd i oljeservice Nysgjerrigheten min om hva de kommer fram til kan ikke like dette.
Kan ikke like at jeg har lyst på minst 2 MC`er til, minst 2 klokker til og at jeg har kjøpt en leilighet som jeg overtar førstkommende tirsdag slik at jeg "bare" må ha 1 av hver til den er ferdig oppusset og kontoene er tilbake.
Kan ikke like at jeg får nøkkelen til leiligheten samme tirsdag som jeg etter alt å dømme må reise på jobb.

Må legge til; Gressklipperen starta f*** ikke, tanken er halvfull av vann, nytter ikke snu den på hode før å få ut dritten, forgasseren er etter alt å dømme like full siden jeg hadde den i gang i 1 minutt før den stoppa.
 
Redigert: