Jeg bryr meg ikke om EM i fotball, jeg bryr meg ikke om VM i ski, jeg bryr meg ikke om OL - ja i det heletatt bryr jeg meg lite om sport. Men jeg gidder ikke å bruke en kalori på å klage på at det går på TV. Jeg klarer fint å la være å se på det, jeg klarer å scrolle forbi sportsnyheter. Livet går fint videre. Ha en god sommer, alle sammen
Jeg ser hverken sport eller nyheter så er det noen som har grunn til å klage så er det meg!
Er det dette skattepengene mine går til?
Tja, man "spilte" vel, med livet som innsats. Så får det bli et definisjonsspørsmål hva som er "ufattelige summer".Jeg savner gladiator kampene...
Da tiden var ikke folk betalt ufattelige summer for å rulle seg på gresset med skrik og hyl.
Vis vedlegg 374051
Nå man spiller ikke med livet som innsats, og fortsatt man blir betalt med ufattelige summer.Tja, man "spilte" vel, med livet som innsats. Så får det bli et definisjonsspørsmål hva som er "ufattelige summer".
Folk som spiller for livet spiller alltid bedreTror ikke fotball hadde slått an som breddeidrett hvis man ble dyrefôr etter et tap. JM2C
Folk som spiller for livet spiller alltid bedre
Nei, egentlig det er pengene som korrupterer sportene som skulle leve på lidenskap.
Seriøst...Jeg så fotball før italienerne råtnet sporten med høy komedie gressrulle grining og skriking (altså begynnelsen 80tallene) og da var det noe annet.
Den lillekylling dritt italienerne kom med, ble desverre en adoptert kultur i fotball.
Nye revisjoner av deler som skal inn i eksisterende system med eldre revisjoner. Har jo da såklart forskjellig signal og koblingsdiagram.
"Skal vi se.... I rev 1 er den på pin 2, men siden del X er rev 3 så må dette flyttes til pin 3, så da må konnektoren i del Y pinnes om. Også var det strøm da... Hvor finner jeg den tegningen, skal vi se.... Åja det er blitt gjort endringer fra orignal spec? Åja, +24VDC er nå på pin 1? Som brukte å være signal? Jammen daaaaa så...."
I teorien skal dette funke. Gjenstår å se når man står på et skip utfor kysten av Afrika med 3 forskjellige koblingsdiagram og en svidd kontroller.
Kommer langt med multimeter og rett tunge i rett munn, skal sies
Alle maskiner kan brukes som røykmaskin så lenge du bruker den feil nok.Moral: Hvis du slår på strømmen og det ryker; så er det feil.
Engelske Kamikazer.Det blir jo litt som pilotene i første verdenskrig. De tyske ble utstyrt med fallskjermer. De engelske fikk ikke. De mente det fremmet feighet.....
8- D
…hva med å være puteløs?Da vi bodde i Oslo hadde vi ikke plass til putekasse på balkongen. Vær, veistøv og generell neglisjering har ødelagt alle putene i en sittegruppe vi hadde, som nå står lagret i garasjen. Fikk i oppgave å skaffe nye puter hvis den skal tas i bruk. Trodde det skulle bli en enkel affære, men sitter bom (prinsipp)fast.
Betalte 8k for hele sittegruppen en haug av år siden. Bohus mener de skal ha 6k for nytt sett med puter - som er mer(!!) enn å kjøpe hele sittegruppen på nytt, nå som den er på tilbud. IKEA har noen puter som passer nesten og vil koste ~3k, men de er utsolgt på nettlager. Dineputer.no skal ha nærmere 10k for oppdraget.
Kjøpe symaskin og lære å sy selv på Youtube? Gi opp? Scrolle flere nettsider etter puter er ikke aktuelt, tre timer får være nok.
I teorien skal dette funke. Gjenstår å se når man står på et skip utfor kysten av Afrika med 3 forskjellige koblingsdiagram og en svidd kontroller.