Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Folk som setter klokker på salg i forumet UTEN pris i annonsen.
Først og fremst: når du prøver å selge noe, er PRISEN hovedinformasjonen folk er interessert i.
Er prisen din hemmelig, får jeg ikke en gang lyst å melde deg for å finne hemmeligheten din ut.
Og jeg konkluderer med at det er nok stipulert i reglene for å selge klokker på forumet :rolleyes:

2.4 Prisantydning er påkrevd informasjon
Pris eller prisantydning skal alltid forekomme i annonser der noe selges. Ved ønske om bytte settes en bytteverdi eller antatt bytteverdi. Unntaksvis kan man fravike fra å oppgi prisantydning/bytteverdi, i tilfeller hvor man ønsker bytte i en spesifikk klokke.

I slike annonser bør det være alles oppgave å sende en PM med "Hei kjempefin klokke. Hva er din siste pris?"

(Enentuelt spille veldig interessert og stiller mange spørsmål. Gjerne etter opplysninger som står i teksten).

8

• Liker
  • Haha
Reaksjoner: Pollux, DJ41 og RoW
I slike annonser bør det være alles oppgave å sende en PM med "Hei kjempefin klokke. Hva er din siste pris?"

(Enentuelt spille veldig interessert og stiller mange spørsmål. Gjerne etter opplysninger som står i teksten).

8
Jeg har ikke tid å bruke på folk som gidder ikke å lese reglene når de annonserer noe på et forum.
Dessuten, å nevne prisen til en gjenstand man selger, gjelder ikke en gang om "husreglene".
Det burde falle inn av seg selv.

Nei det kan jeg ikke like… når vaskemaskina tørke trommel og oppvaskmaskin ryker samtidig og sugerøret må ned i klokke kontoen🧌

• Trist
Reaksjoner: seiltid