Noe mange er opptatt av og har sterke meninger om...

Helst ikke. Det meste gikk galt.

Hadde:

-FPJ Chronometre Bleu
-FPJ Linesport
-A.Lange&Søhne 1815 weissgold


Nå har jeg bare masse crap som ikke når noen av de der til ankelen engang..
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel og Preacher
Helst ikke. Det meste gikk galt.

Hadde:

-FPJ Chronometre Bleu
-FPJ Linesport
-A.Lange&Søhne 1815 weissgold


Nå har jeg bare masse crap som ikke når noen av de der til ankelen engang..

#følerdinsmerte
 
Baller på seg nå! En invistor ser at en annen invistor har lagt ut klokken han har til en latterlig overpris og bestemmer seg for å fiske etter noen som er villige til å gå ENDA høyere...
Fascinerende at det aktuelle uret har en ripe som ikke synes.

Ser vedkommende også selger en 2006-modell sub fra 2015 som har «sykt bra tilstand». Hva nå enn dette skal bety.
 

Vedlegg

  • 12932C54-C49B-4561-8231-DFF2DFC77D26.png
    12932C54-C49B-4561-8231-DFF2DFC77D26.png
    389,5 KB · Visninger: 0
Jeg sår litt usikkerhet i Hulk markedet på Klokkeriet...Løp mens dere enda kan!
 
Crazy guy....
Ingen safe queen med ripe. Og til den prisen.

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=113694697

"Legges ut på nytt fordi selger fikk finansieringsproblemer Pent brukt Rolex hulk vurderes solgt Klokken kommer med flere ekstra ledd, innerboks, ytterboks, sertifikat, garantibevis osv. Kjøpt hos Haakon Lian i 2015, og er brukt lite brukt pga flere andre klokker. Klokken har få hairlines i tillegg til en liten ripe som ikke synes. For kjennere trenger ikke modellen 116610LV Hulk noen større introduksjon."
 
BLNR til 10 000kr over veiledende pris. Nesten ett halvt tiår gammel klokke som ser ut som den er vasket med stålull.
Med ett under gjennomsnittlig godt forhold til AD fåes jo denne innen 3-6 måneder. Rabattert pris får man også.
 
BLNR til 10 000kr over veiledende pris. Nesten ett halvt tiår gammel klokke som ser ut som den er vasket med stålull.
Med ett under gjennomsnittlig godt forhold til AD fåes jo denne innen 3-6 måneder. Rabattert pris får man også.

Dessverre er det kjøpere. Men håper denne får ligge hos selger.
 
Rart det der med invistorer, nå går det en bølge med annonser på Finn av Speedy "Tin-tin" til priser 40K til 49K, de drar hverandre opp ja - de tror åpenbart de sitter på "guld" fordi denne ikke leveres lengre, men hallo! Denne ble pøst ut i et ukjent antall og har aldri vært limitert på noe vis - tror folk er blitt helt ko-ko jeg:eek: