Noe mange er opptatt av og har sterke meninger om...

Overhørte en morsom samtale på en burgersjappe i ettermiddag mellom to unge gutter:

Mann 1: "Men walla bror, jeg tror egentlig den Rolexen til Fahad er kopi ass. Han sa den kostet 20k, og det er jævlig mye for en klokke ass."

Mann 2: "Kopi? Han sier den er ekte jo, sjukt å påstå det om den er fake mann!"

Mann 1: "Ja, men han sa han var keen på å dra på ferie til Dubai for å kjøpe en fake klokke, og hvorfor skulle man gjort det når man har en ekte Rolex til 20k da mann?"

Mann 2: "Veit ikke jeg ass, du sier noe der mann! Fahad er jo gæren nok til å blåse 20k på en Ekte rolex da!"

Mann 1: "Ja han er jo det, og jeg har hørt også at Rolex er en veldig bra invistering da. De bare setter prisene oppover og oppover, så klokken Fahad kjøpte for 20k kan være verdt 30-40k nå ass!"

Mann 2: "Faen det er lette penger ass, gull invistering!"
:D:rolleyes:
 
Under salget til Bjerke hadde de en FOIS Omega i gull som var satt ned med 50% fra 144k og ned til ca 72k. Den ligger nå ute for 90k på Klokkeriet...
 
Redigert:
86k vel?
Screenshot_20180222-212354.png
 
Ja, se der ja, var skråsikker på at det var 50% avslag. Da får jeg spise mine egne ord fra forrige post.
 
Jeg for min del venter på en 116610, som skal inn til fordel for en 114060. Jeg er rett og slett lei av klokker, og kommer til å gi meg etter dette. Dette prishysteriet har ødelagt mye for min del, det handler jo ikke om annet enn prisøkninger lenger.
 
Ikke bare i Norge det drar seg til.......Om noen vil kjøpe min til 150K er det bare å PM'e



dyrpepsi.jpg
 
Neeh.. Har ikke troen på at prisene går gjennom taket. Hverken i Norge eller utlandet. Se på naboene våre på Klocksnack, DBA eller Blocket, her er prisene helt normale. Det er nok en norsk Rolex boble fremprovosert av sider som Klokkeriet. Eneste positive med dette Rolex jaget, er at det er vårsalg på de riktig flotte urene. Panerai, IWC mm..