Ja den var nog startskottet kan jag huske nu, sen kom speedy tuesday etter detEtter den nye Daytonaen ble lansert så synes jeg markedet har endret seg, men det siste halvåret har vært helt vilt med bruktpriser på Rolex.
Ja den var nog startskottet kan jag huske nu, sen kom speedy tuesday etter detEtter den nye Daytonaen ble lansert så synes jeg markedet har endret seg, men det siste halvåret har vært helt vilt med bruktpriser på Rolex.
... og så kom alexander på finn.no.....Ja den var nog startskottet kan jag huske nu, sen kom speedy tuesday etter det
Greit nok det... Syns ikke det er noe særlig bedre klokkemoral å kjøpe på Bjerke salget og prøve å tyne ut noen tusenlapper av medlemmer her TS kun får uker etterpå. Sikkert en MasterCard regning som nærmer seg Rett på badguy lista mi her iallefallOg roten til denne pengegalopp? Klokkeriet.
Tror det blir for enkelt å skylde på klokkeriet. Prosentvis er det nok like mange her inne som prøver å selge sine invisteringsobjekter til litt for høy pris.Og roten til denne pengegalopp? Klokkeriet.
Ha ha ha, nå har denne invistoren mottatt regningen fra Mastercard etter å gått amok Bjerke salget:
Vis vedlegg 81603
Det er det nok ja. Tror han bommet på modell valget her, disse Pam's er nok ikke de mest attraktive og lettsolgte modeller.Klokkemannen det her vel.
Ha ha ha, nå har denne invistoren mottatt regningen fra Mastercard etter å gått amok på Bjerke salget:
Vis vedlegg 81603
Det er det nok ja. Tror han bommet på modell valget her, disse Pam's er nok ikke de mest attraktive og lettsolgte modeller.
Dette er dessverre like etablert og sikkert som at våren kommer etter vinteren - hvert sabla år.Flere som trodde på julenissen - på tross av at Bjerke-salget ble promotert både her&der, bilder og priser lagt ut, og flere innlegg av typen «Heads up, nå kommer snart invistorene med Bjerkekuppene».
Får håpe de får seg en karamell nå da, så slipper vi dette tullet til neste år.
Ta det helt med ro, er ikke mange av disse "Investorene" som logger pluss på konto.Dette er dessverre like etablert og sikkert som at våren kommer etter vinteren - hvert sabla år.
Men ja, håper de brenner inne med driten sin, eller at de må dumpe prisen helt i kjelleren.
Ja, jeg kaver meg ikke opp for å krysse dritt. De får seile sin egen sjø - bare jeg får se de ‘crash and burn’Ta det helt med ro, er ikke mange av disse "Investorene" som logger pluss på konto.
Ja, jeg kaver meg ikke opp for å krysse dritt. De får seile sin egen sjø - bare jeg får se de ‘crash and burn’
Hvor er vi egentlig på denne kurven? "Denial" anyone...