...neida, man blir ikke redd akkurat
Kan absolutt anbefales, den er fantastisk å kjøre til å være en SUV
Riktig fargekombo og felger - denne var riktig så fin! Gratulerer så masse
...neida, man blir ikke redd akkurat
Kan absolutt anbefales, den er fantastisk å kjøre til å være en SUV
Takk for linken til klubben, helt gull
Vil først og fremst gjette på at det egentlig er snakk om 70.000 miles, men det er kanskje bare min skepsis mot usa biler som dukker opp... .
At bilen evt. har hatt et motorhavari er dessverre ganske normalt på 996 og ikke nødvendigvis indikativt på noe annet skummelt isolert sett. Jeg er dog enig i at 60' for å fikse det er i overkant lavt.
Min hadde havari på 104' km og da ble motoren bygget opp helt fra bunnen av igjen i tyskland, dette kostet den nette sum av rett under 20.000 euro + norsk moms.
Men hvem vet hva som er gjort, hvorfor det ble gjort og hvor det ble gjort....
Dette er ekstremt rimelig for en moderne 911, men du må virkelig dobbeltsjekke den reg avgiften.
Når jeg så på muligheten for å ta inn en fra tyskland i fjor ble det nærmere 250k i avgifter for registrering, ikke 107k.
Det er i så fall en sur blemme å gå på, jeg ville evt. ha forsøkt å få selger til å få bilen på norske skilter først.
Mulig jeg husker feil, men mener å huske det var noe som måtte bygges om på usa bilene for å få dem kosher i norge, ringer dette bjeller hos noen andre her ?
Sistnevnt kan virkelig være en krysskobling av informasjon i hodet mitt.
Kort fortalt, forsøk å vær veldig, veldig forsiktig her.
Mulig jeg husker feil, men mener å huske det var noe som måtte bygges om på usa bilene for å få dem kosher i norge, ringer dette bjeller hos noen andre her ?
Sistnevnt kan virkelig være en krysskobling av informasjon i hodet mitt.
Tror ikke det er så alt for stor jobb. Jeg TROR det kun er lyktglass, blinklys pærer og at de i USA ikke har blinklys på siden av bilen. Så dette må ettermonteres.
US Porsche må registreres "på unntak", den MÅ være helt i original stand for å få dem registrert i Norge. Det vil si at felger/understell må være Porsche O.E. Står bilen på uorginale felger må det kjøpes originale felger til flere titusen (?).
Er du seriøst interessert ville jeg lånt bilen og kjørt til Statens Vegvesen og høre hva som må til for å få den registrert.
En annen ting er reg. avgift oppgitt, den kan ikke stemme. Tror det må betales avgift for kjøpesum i 2007, altså 270.000. Tipper avgift på denne blir over 200.000.
Her hadde jeg gjort litt mer research før kjøp.