Første gangen jeg var i Nedre Slottsgate var jeg i markedet for en Speedmaster, og opplevde at det var lite oppmerksomhet å få. Jeg fikk etterhvert nærmest mast meg til å få prøve den på armen, og da skulle man jo tro at selgeren ville gå i dialog og snakke om klokken osv, men vedkommende hadde ingenting å si tydeligvis. Speedmaster ble kjøpt på Thune dagen etter. Veldig hyggelig kjøp og god oppfølging og service når jeg er innom der.
Men nå har det seg slik at jeg er nysgjerrig på Tudor og da er det vanskelig å komme unna Bjerke. Jeg har vært i Nedre Slottsgate noen ganger og tittet og da har jeg opplevd god service og klokkeprat. Kanskje tilfeldig, kanskje det hjelper å ha en Speedy på armen.
Karl Johan fremstår for meg som helt håpløst. Veldig få på jobb og vanskelig å få kontakt. Jeg styrer unna der.
Men nå har det seg slik at jeg er nysgjerrig på Tudor og da er det vanskelig å komme unna Bjerke. Jeg har vært i Nedre Slottsgate noen ganger og tittet og da har jeg opplevd god service og klokkeprat. Kanskje tilfeldig, kanskje det hjelper å ha en Speedy på armen.
Karl Johan fremstår for meg som helt håpløst. Veldig få på jobb og vanskelig å få kontakt. Jeg styrer unna der.