GrimReaper
Støttemedlem
Wow. Gratulerer.Vis vedlegg 264678
Når Thune har en Lambda i stål på lager er det bare å slå til.
(Beklager dårlig bilde, flere kommer til uka)
TakkWow. Gratulerer.
Takk for det. Det var litt uvant med så stor skive, men etter noen dager syntes jeg den ser bra ut. Original reim er fin, men har brukt den mest på en brun, semsket reim som toner den ned litt. Urverket ser veldig bra ut (må neste gå til innkjøp av makrolinse) og har gått bra. Nomos sier at det er regulert til kronometer-standard, men jeg er usikker på det siden det har tapt litt mye de siste døgnene.Så utrolig kult valg! Hvordan føles den så langt?
Tusen takk.@kire Gratulerer så mye !!!
Tøft at noen tørr å gå litt utenfor allfarvei på klokker i denne prisklassenTakk for det. Det var litt uvant med så stor skive, men etter noen dager syntes jeg den ser bra ut. Original reim er fin, men har brukt den mest på en brun, semsket reim som toner den ned litt. Urverket ser veldig bra ut (må neste gå til innkjøp av makrolinse) og har gått bra. Nomos sier at det er regulert til kronometer-standard, men jeg er usikker på det siden det har tapt litt mye de siste døgnene.
Tusen takk.
Utendørsbilde:Vis vedlegg 265478
Fant ut at skiva ikke er emalje men bruker en annen teknikk som tilnærmer dette. Jeg har ikke sett skiver av ekte emalje så vet ikke om det kan sammenlignes. Ser bra ut uansett.
Ja, kundeservicen til nomos har vært upåklagelig tidligere. Jeg liker å handle der jeg får valuta for pengene og derfor var denne en sterk kandidat fra starten av.Tøft at noen tørr å gå litt utenfor allfarvei på klokker i denne prisklassen
min erfaring med Nomos sin kundeservice er at de sikkert fikser det raskt hvis urverket ikke stabiliserer seg innenfor cosc.
hadde vært kult å fått kikket på den en dag ved mulighet
Helt enig. De må bare putte det i flere modeller.Jeg tror mange ikke forstår helt hva Nomos Lambda med DUW 1001 urverk er. Den er nok på linje med Glashütte Original.