Helt sikkert ikke, og det gjør det vel neppe i så mange andres øyne, men de kunne holdt seg unna ubrukelige imperial units som gode tyskere (og egentlig alle andre) bør.Kanskje 308,4 meter ikke ser like stilig ut i deres øyne.
Jeg tipper at de har gjort det for og appellere til markedet i USAHar fått litt sansen for Nomos i det siste og tittet på en del forskjellige modeller.
En ting har irritert meg så mye at jeg bare må få rante litt her:
Hva er greia med at de skriver 1000ft på Tangente Sport!?!?
Jeg synes det er en veldig kul klokke, som muligens er litt stor, men jeg synes de virkelig ødelegger den med 1000ft. Det er et Tysk merke vi snakker om her, klarer de virkelig ikke å bruke SI-enheter? For meg bryter det helt, med alt det virker som om de står for.
Nå vet jo ikke jeg akkurat hvordan trykktesting av klokker foregår, men 30 bar er jo uansett hverken trykket på 1000 fot eller 300 meter(selv om det jo faktisk er nærmere 1000 fot )(rettelse: det var for ferskvann, for saltvann er det nærmere 300m, så det kan gå begge veier)
Heldigvis har de ikke gjort samme blemmen på Ahoi, som vel også er billigere.
/rant
Jeg tipper du har rett i det, men synes det er ufattelig teit likevel.Jeg tipper at de har gjort det for og appellere til markedet i USA
Veldig elegant og flott klokkeVis vedlegg 207916
Nomos Orion 38 Datum på en todelt Eulit perlon fra TS shopen. 20mm rem passer fint mellom 19mm remfester.
De var fine.Nye varianter av Club. Begrenset til 175 eksemplarer av hver utgave. Den grønne er min favoritt
https://nomos-glashuette.com/en/watches/new-releases/club-automatic
Vis vedlegg 235989
De var fine.
Har de økt størrelsen på kassen uten å gjøre lugsene tilsvarende mye større/lengre?
Jeg synes disse så litt mer proposjonale ut enn de veldig lange lugsene på vanlig Club.