NOMOS Glashütte

Måtte slå til før prisøkningen i april.

IMG_6470.jpeg
IMG_6436.jpeg

Nomos har gjennom gjentatte "spennende og uventede" lanseringer klar å senke forventningene mine, så kanskje jeg blir positivt overrasket:p
Hvis listen nå ligger veldig lavt, håper jeg de innfrir:) Jeg ble i hvert fall imponert, da jeg så dem sist uke.

• Liker
Reaksjoner: Bøygen
Hvis du ser etter en GMT, så kanskje...🤷‍♂️
Er ikke egentlig så opptatt av gmt eller andre komplikasjoner, men det om jeg personlig liker klokken eller ikke er ikke kriteriet for en spennende lansering :)
Synes de har kommet med mange store lovnader om "noe helt nytt", og så er det bare en ny farge. Det er egentlig det jeg er misfornøyd med. Kommer det en GMT så kommer jeg nok ikke til å ville kjøpe den, men blir heller ikke skuffet. Det er jo noe nytt

Nomos har justert prisene annethvert år og ikke hvert år eller hver sjette måned som en del andre har gjort. De gjør såpass mye inhouse at de har kunnet holde prisene noenlunde lave, men de dro godt på nå ja. Sikkert en viss valuta effekt også som @Loevhagen sier.

Det de heldigvis ikke gjorde denne gangen var dette fjollete "Om noen dager blir dine Nomos-klokker mer verdt"-budskapet. Det var virkelig tåpelig (og feilaktig). Det var en ordentlig ripe i lakken for Nomos i mine øyne.

• Liker
Reaksjoner: kire
Det ble 3 nye! Fikk kjøpt dem mandag før prisstigning som jeg er glad jeg gjorde! Nydelig klokker. Gul og Turkis er 36mm club campus mens den i midten er 37mm Petrol farge club sport
IMG_5088.jpeg

Edit: Legger til at det som er fint er at alle også passer min kones håndledd så veldig kjekt for oss å matche og bytte felles klokker
IMG_5094.jpeg

Redigert:
Det ble 3 nye! Fikk kjøpt dem mandag før prisstigning som jeg er glad jeg gjorde! Nydelig klokker. Gul og Turkis er 36mm club campus mens den i midten er 37mm Petrol farge club sport
Vis vedlegg 396341

Edit: Legger til at det som er fint er at alle også passer min kones håndledd så veldig kjekt for oss å matche og bytte felles klokker
Vis vedlegg 396349
Gratulerer med flott hat-trick. :)

• Liker
Reaksjoner: Klokker