Nomos har gjennom gjentatte "spennende og uventede" lanseringer klar å senke forventningene mine, så kanskje jeg blir positivt overrasketSpørsmål nr 1: Noe veldig spennende og uventet lanseres i morgen. Bare å glede seg!
Nomos har gjennom gjentatte "spennende og uventede" lanseringer klar å senke forventningene mine, så kanskje jeg blir positivt overrasketSpørsmål nr 1: Noe veldig spennende og uventet lanseres i morgen. Bare å glede seg!
Hvis du ser etter en GMT, så kanskje...Nomos har gjennom gjentatte "spennende og uventede" lanseringer klar å senke forventningene mine, så kanskje jeg blir positivt overrasket![]()
Hvis listen nå ligger veldig lavt, håper jeg de innfrirNomos har gjennom gjentatte "spennende og uventede" lanseringer klar å senke forventningene mine, så kanskje jeg blir positivt overrasket![]()
Flaks at det ikke er Zürich du håper på…Dagen før dagen, får man gjette litt...så da tipper jeg at Nomos slipper noen ulike fargevarianter av NOMOS Glashütte Zürich World Time de gjorde sammen med Revolution i 4Q 2024. Sikkert feil tippet, og håper egentlig på noe annet.
Vis vedlegg 396026
Er ikke egentlig så opptatt av gmt eller andre komplikasjoner, men det om jeg personlig liker klokken eller ikke er ikke kriteriet for en spennende lanseringHvis du ser etter en GMT, så kanskje...![]()
Jeg likte denneDagen før dagen, får man gjette litt...så da tipper jeg at Nomos slipper noen ulike fargevarianter av NOMOS Glashütte Zürich World Time de gjorde sammen med Revolution i 4Q 2024. Sikkert feil tippet, og håper egentlig på noe annet.
Vis vedlegg 396026
Gratulerer. MSRP på den der gikk opp 20,6% i dag. Bra timing på kjøpet.
Gratulerer. MSRP på den der gikk opp 20,6% i dag. Bra timing på kjøpet.
Ikke så gæli, for Nomos CC har vært relativt billige i Norge sammenlignet med resten av verden (målt i USD og EUR). Sikkert et valutapåslag også i dag da.Galskap!
Gratulerer med flott hat-trick.Det ble 3 nye! Fikk kjøpt dem mandag før prisstigning som jeg er glad jeg gjorde! Nydelig klokker. Gul og Turkis er 36mm club campus mens den i midten er 37mm Petrol farge club sport
Vis vedlegg 396341
Edit: Legger til at det som er fint er at alle også passer min kones håndledd så veldig kjekt for oss å matche og bytte felles klokker
Vis vedlegg 396349
Kjempeflott! Flott edruelig håndtverk fortjener suksess!5 av 6 limiterte av de nye World Timerne er gone allerede...
![]()