Oddstips fotball

Posten et par hakk over oppdatert med spill i Hødd og Bryne kamper i morra.
Mulig som en konsekvens at flyten har vært fin så langt, men har tro på spillene for morradagen også.

Håper på en god søndag og lykke til for de som evt følger med på dette.

Posten et par hakk over oppdatert med spill i Hødd og Bryne kamper i morra.
Mulig som en konsekvens at flyten har vært fin så langt, men har tro på spillene for morradagen også.

Håper på en god søndag og lykke til for de som evt følger med på dette.

Med unntak for et sent mål av Elverum var vel dette å se som en plettfri søndag :)
Fulgte blindt men tok egne initiativer og tenkte at 2.5 mål må de få til i Rosenborg-kampen, men niks ;)
Netto i pluss og takker igjen som deler!

Elendig av Kongsvinger som git bort en tidlig 2-0 ledelse mot Elverum i dag. Men Bryne og Hødd berger 0.48 unit i pluss i dag, og tar vi med gårdagen ente helgen godt i pluss..

Tidspunkt: Mandag 29.04 klokken 19.00
Kamp: Vard Haugesund vs Fredrikstad
Spill: Over 2.5 mål til 1.65 hos betsafe (1 unit)

Adeccoligaen godt i gang og det har til nå blitt spillt 27 kamper. Dette er siste kamp i 4. serierunde. Og det mangler da 4 hengekamper fra tidligere runder. Det scores generelt mye mål i adeccokamper, og 17 av 27 har så langt endt med over 2.5 mål. Det vil si at man trenger i snitt ca 1.59 i odds på over 2.5 for å gå i pluss så langt.

Fredrikstad har spillt 3 kamper så langt, 3-2 seier hjemme mot Hødd, 2-1 tap borte mot Bryne og 2-1 tap hjemme mot Sandefjord. Vard haugesund har så langt 2-1 tap borte mot Ranheim, og 2-1 seier borte mot Krustiansund. Så 5 av 5 over 2.5 mål så langt.

Dette er 1. hjemmekamp for Vard på nye Haugesund Stadion. Vard har ikke lagt seg bakpå og forsvart seg i kampene så langt, og tror de kommer til å gå offensivt ut i denne også. Dette taler for mål, og kan godt komme mål begge veier.

Tror FFK tar dette hjem, men spillet blir på over 2.5 mål.

Lykke til.

Regnskap:
Satset: 12 unit
Vunnet: 16.83 units
Tapt: 4 units
Tilbakebetalingsprosent: 140.2

Redigert:
Litt gnukkt med mål på ny arena :)
Men tok vare på anbefallingen om Fredrikstad seier og dekket (noe av) innsatsen på >2.5 mål der :)

Litt gnukkt med mål på ny arena :)
Men tok vare på anbefallingen om Fredrikstad seier og dekket (noe av) innsatsen på >2.5 mål der :)

Ble tynt med mål i dag ja desverre, kampbildet og sjanser omtrent som antatt, men noen dager vil ikke ballen i mål:cool:
Nye Adeccosjanser til helgen.

Tenker på kampresultatet i kveldens kamp. 2-0 eller 3-1. Spørsmålet er om BD legger seg bakpå å forsvarer seg hele kampen. Det tror jeg ikke, men oddsen er høyere på 2-0.

2-0 = 12.50 i odds (unibet)
3-1 = 10.50

Hva tror dere? Enda noen timer til tippefristen går ut :p

Tenker på kampresultatet i kveldens kamp. 2-0 eller 3-1. Spørsmålet er om BD legger seg bakpå å forsvarer seg hele kampen. Det tror jeg ikke, men oddsen er høyere på 2-0.

3-1 = 10.50

Playing it safe og går "kun" for en enkel 1'er her ;)

Real Madrid leder til pause og Dortmund vinner kampen = 34.0
Real Madrid-Dortmund 1-2 = 17.0

Jeg tipper med hjertet og ikke med hodet, heldigvis er det ikke så mye som står på spill!

Jeg tipper det blir uavgjort 2-2. Real Madrid vil nok spille en bedre kamp på Bernabeu, men Dortmund er så sultne på finale at de nok får inn et par mål tenker jeg. :)

Redigert:

3-1 = 10.50

Hvorfor var jeg ikke grisk og gikk for høyest odds? Haha!!

@Thomas sikker på at du ikke snek inn en på 2-0 med? :)
Hadde en haug rare komboer inne -
men mest fornøyd med 2.45x på at Ronaldo IKKE scorer :)

Skille

You be(a)t me to it ...

Redigert av en moderator:
Barcelona-tanker?
Har lagt to resultatspill: 4-0 og 1-1
4-0 det de "må" for å vinne, men gjør de 1 så Bayern 1 kan det hende hele matchen dør siden de da må vinne 6-1(?) - denne er en liten back-up plan.

Tror dog samtidig at det blir >2.5 mål og at Messi gjør minst to

Kan hende det er å bryte med god odds-tradisjon å legge så mange spill i en kamp, men gøy å ta av litt - er jo Barca!

Mitt oddstips idag er at Barcelona vinner kampen med utgangspunkt i 0-1 før avspark. Det gir 3.95 i odds på Unibet, og er etter min mening en bankers :cool:

Messi spares (heldigvis) til å ta ligagullet da han enda kjenner på litt ubehag i låret. Lurt, ikke vits at han kommer inn og jobber knallhardt og for eksempel scorer hat trick - uten at det har noe å si for avansement. Risikerer bare å skade seg mer før innspurten i ligaen, som de kan vinne nå i helgen. Han er nok kun på benken for om de andre skulle klare å lage 3-0, så kan han settes inn for å drepe kampen...

I tillegg er jo Busquets og Abidal ute med småskader, og Alba er suspendert... Blir nok bare ligagull i år, og det er egentlig et flott resultat tatt all motgangen fra jul i betraktning. Krysser fingrene for at det blir en råbra sesong neste år, med forhåpentligvis Hummels og Pique i forsvar, og Neymar med i angrep!

Litt sent, kampen er jo igang, men tipper det blir 1-1.

Redigert:
Dette ligner jo ikke ****
Selvmål faktisk :)
Ligger ann til at eneste rekka som går inn var at kupongen med Messi som scorer ble voided ;)