Oddstips fotball

Var enda mer konservativ enn deg og spilte bare >2.5 mål totalt.,
Nå er saldoen igjen oppe og over ny nato @Josef :)

Redigert av en moderator:
Ble litt nesten med Bryne i dag, men må være fornøyd med at det ble over 2.5 til slutt. Som Ranheim-mann litt synd at Sandefjord stakk av med 3 poeng, men men...

Hyggelig at det er litt aktivitet inne på denne tråden, og takk for fine tilbakemeldinger, selv om det er litt seige tider. Nye muligheter i morra, kommer spill på formiddagen.

Her kommer spill, men har lite tid så det blir veldig korte begrunnelser i dag.
Tidspunkt: Søndag 26. Mai klokken 18.00
Kamp: Bodø-Glimt vs Kristiansund
Spill: glimt -1 til 2.30 hos nordicbet(1 unit)

Bodø glimt har ikke sviktet meg på hjemmebane enda, og inntil smellen kommer får de mitt tips. 5-0-0 og 13-1 i målforskjell sier sitt.

Kristiansund har 2-1-1 på bortebane. Slått follo og ullkisa. Spillte kamp på onsdag hjemme mot Hødd, så noe dårlig restitusjonstid her.

Glimt vinner denne!!!

Kamp: Ranheim vs Strømmen
Spill: ranheim -2 til 2.90 hos Nordicbet( 1 unit)

Ranheim fikk sandefjord opp i ryggen etter i går og vil nok gjerne gjøre ett rykk igjen. Har sett veldig bra ut i det ,siste fremover, mens de slapp inn et par unødvendige bakover sist.
Scoret 13 mål på de siste 4, og her bør det være muligheter.

Strømmen slo fredrikstad hjemme på mandag og klarte 1-1 mot elverum borte på torsdag. Så tunge ut i beina da, og hverken tid siden den kampen eller tropp tyder på friske bein i trondheim.

Ranheim tapte siste kamp i fjor hjemme mot Strømmen og misset kvalikplassen på det, dette blirven stygg revansje...

Kamp: Elverum vs Stabæk
Spill: stabæk til 1.87 hos nordicbet (1unit )

Elverum med kamp mandag og torsdag, ikke vunnet hjemme enda.

Stabæk bør ha gode muligheter.

Frokost nå så lenger blir det ikke:cool: Lykke til!!!

Regnskap:
Satset: 40units
Vunnet: 41.4units
Tilbakebetalingsprosent: 103.5

Redigert:
Digger't @Josef
Gått all inn idag og setter alle kluter inn.
En trippel med de kampene - "1 unit"
Mer enn 2.5 mål dobbel, Bodø og Elverum "1 unit"
Og singelspill på Rannheim med 1 i hcp "2 units"
Singelspill Bodø-vinst "4 units"

Kan rent av bli en Seiko-dykker av dette!

Bodø og Stabækk leder til pause og Ranheim-Strømmen 0-0
Allerede tre mål i Stabækk-kampen. Kan bli en bra dag dette ;)

2 av 3 spill inn i dag.
Ranheim ble stangende i en mur av Strømmenspillere og fikk ikke ballen i mål før det var 4-5 minutter igjen.
Kunne sett annerledes ut om skuddet til Ranheim som gikk i stolpen og trillet langs streken i det 17. minutt hadde gått inn i stedet. Men, men tilbake på overskudd og litt flaks med Stabækscoring på slutten.

Frihelg i adecco neste helg, kan komme noen cupspill på onsdag hvis det dukker opp noe spillbart.

Takk for tips @Josef!

Ble litt mye biting av negler på slutten, men det gikk jo fint:)

Tv2Zebra kamp klokken 19.00 i dag.
Fredrikstad møter HamKam
Spill: over 2.5 mål til 1.57 hos Nordicbet (1 unit)

Fredrikstad 4 poeng over nedrykksplass før denne kampen. Ikke fått til så mye i år, men hjemme har de 2-1-1. Sist hjemmekamp ble stabæk slått 4-0, og siste kamp ble Strømmen for sterke på bortebane. Vet aldri hva man får fra Fredrikstad, men målrikt bruker det å bli. På hjemmebane har alle 4 endt over 2.5 og 3 av 4 over 3.5 mål.

HamKam variert på bortebane og vært brukbare hjemme. Det holder til en 5. plass på tabellen, men kan gå opp a poeng med Glimt på 3 med seier her i dag. Sist bortekamp slo de Mjøndalen 3-0, og sist helg ble det 0-0 hjemme mot Bodø-Glimt.
HamKam har så langt spillt 3 av 4 bortekamper over 2.5 mål.

Mye tyder på at dette kommer til å ende over 2.5, og jeg synes alt over 1.50 er godt nok til å spille. Kan godt være verdi i over 3.5 også, her tilbys det 2.50 hos nordicbet, men HamKam har hatt en så stor tendens til å holde seg under at jeg holder meg borte. Med formen FFK er i, frister det med 3.35 på HamKam seier også, men holder meg unna denne også.

Regnskap: OPPDATERT
Satset: 41units
Vunnet: 42.97units
Tilbakebetalingsprosent: 104.8

Redigert:
Overtids mål er også mål og dagens spill inn i siste liten.
Kommer et par cupspill i morra, Glimt spiller hjemme og da blir det spill:cool:

Cup er ikke adeccoliga, men vi har mange kamper med adeccolag og noen kamper med 2 adeccolag. Fortsatt forskjellig fra serie, så prøver å keep it simple.

Kampstart i dag klokken 17.00
Bodø-Glimt vs Elverum
Spill: Glimt -1 til 1.50 hos nordicbet (1 unit)

Ikke så mye å si om denne kampen, Glimt er et mye bedre lag enn Elverum. Glimt slo Elverum 3-0 i serien tidligere i år, har 6 strake seire i serien på hjemmebane og 15-1 i målforkjell. Elverum på bortebane her ikke vært noen stor glede for supporterne selv om det har blitt en seier mot Ull/kisa.

Dette blir Glimt seier, og kan fort bli med mange mål..

Regnskap: oppdatert
Satset: 42 units
Vunnet: 44.47units
Tilbakebetalingsprosent: 105.9

Redigert:
Har du troa på Ranheim mot mitt elskede Aafk i dag @Josef? Regner med at vi stiller sterkt iom at det er siste kamp før sommerpausen, dessuten spiller vel ikke deres beste kort (?) Åsen?

En odds på 1.99 for et Aafk som har forbedret seg sterkt på bortebane siden Rekdal-æraen virker for meg relativt høy, men mulig jeg har oversett noe mtp Ranheim?

Har du troa på Ranheim mot mitt elskede Aafk i dag @Josef? Regner med at vi stiller sterkt iom at det er siste kamp før sommerpausen, dessuten spiller vel ikke deres beste kort (?) Åsen?

En odds på 1.99 for et Aafk som har forbedret seg sterkt på bortebane siden Rekdal-æraen virker for meg relativt høy, men mulig jeg har oversett noe mtp Ranheim?

Tja si det da @Eivron!! For Ranheim spiller det ikke noen stor rolle om Åsen er med i dag eller ikke, Sist han har på banen var 5. mai klokken 18.30 ca.. Da ble det tap mot Mjøndalen hjemme. Etter det har det blitt 5 strake 3poengere.
Jeg kan mye mer om Ranheim enn om Aalesund, men noe skal man kunne si om kampen.
Ranheim har sin svakhet mot lag som legger seg lavt og lar Ranheim styre banespillet. Dette har blitt vist mot Bryne som endte 0-0 hjemme, Mjøndalen som endte 0-1 hjemme og sist Strømmen som endte 1-0 seier til slutt. Ranheims styrke er når de kan ligge kompakt i forsvar og kjøre kjappe kontringer. Dette er deres spesialitet og det er nok derfor 5 av 5 bortekamper er vunnet så langt.

Aalesund har et ballbesittende spill der mye foregår rundt Barrantes og det spilles mye ball inn i rommet foran forsvarsfirer til motstander. Litt avhengig av hvem dem har på topp, spiller Aarøy blir det noe mer innleggsfotball.
Aalesunds svakhet mener jeg ligger i at dem kan bli litt naive og miste ball, dette passer Ranheim godt. Men i andre enden kan Aalesunds kombinasjonsspill fremover by Ranheim på store problemer.

Skal jeg si noe om kampen og utfall og odds vil jeg tro følgende. Stor sjanse for at dette blir en jevn kamp. Jeg vil tippe at Aalesund går videre i 6-7 av 10 kamper. Men noen her vil nok gå til ekstraomganger først. Etter 90 min tror jeg at av 10 kamper vinner Ranheim 2-3, 3-4 ender uavgjort og Aalesund vinner 4-5.

Det vil si at oddsen på Aalesund ikke er god nok til å spille på, tror heller ikke at oddsen på Ranheim er god nok. Kanskje er uagjort oddsen den mest spennende av 1x2.

Spennende blir det nok i alle fall, og nyt spenningen med ditt kjære Aalesund og sett heller pengene på noe annet.
Det blir mitt råd i alle fall. :cool:

Lykke til!!!

Spørs om det kan bli spennende da, for i det siste har Aafk vært mye mer offensiv på bortebane enn det som har vært vanlig. Dessverre har ikke Barrantes vært like fremtredende på bortebane som på Color Line denne sesongen, tror mannen dere må stoppe blir Ulvestad, han har vært meget god i år, mye mer enn riksavisene gir han credit for. Tviler på Aarøy starter, regner med vi stiller ganske toppet, så det blir vel Hamdallah på topp. Han har forøvrig kommet mer og mer de siste kampene, litt igjen på lagspillet, men han viser absolutt gryende form ja.

Jeg er fattig student, så penger blir ikke spilt i dag, men skal likefullt kose meg med kampen!

Lykke til til deg og, håper selvsagt at jeg kan smile bredest etter kampen :cool:

Ble som antatt i Bodø i dag, selv om de hadde en dårlig dag. Vært litt flyt i det siste med sene mål, men det har vært litt stang ut tidligere også, sån tar den uten dårlig samvittighet.

Ranheim Aalesund ble også en jevn affære der det var greit med 2-2 etter 90 minutter. Aalesund kjørte i 1. Ekstraomgang uten å få ballen i mål. Så tok Ranheim over i 2. Ekstraomgang og løp og kontret Aalesund i senk. Tror egentlig at Aalesund hadde en ok dag på jobb, men Ranheim sto godt bakover og anført av fantastiske Aas og Krogstad ble det en fullt fortjent seier til slutt. Og X antakelsen holdt bra mål.

Skal se litt på kampene i morra i morra, kan komme spill.
I helgen er det spillefri, så neste adeccokamp er lørdag 8. Juni...

Skal se litt på kampene i morra i morra, kan komme spill.
I helgen er det spillefri, så neste adeccokamp er lørdag 8. Juni...

Har bygget opp et aldri så lite avhengighetsforhold til tipsene dine @Josef så kjapp-analyse / spilltips mottas med takk!
Er jo årevis av dager igjen til 8. Juni :)

Skille
Sejfet og hentet ut innskudd x2 så den sum som står igjen skal (kan) brukes vilt og vågalt :)
Takk&Bukk for det!

Elverum - Hødd 1.68 for spill på >2.5 mål?
(1.51 på ditto i Follo-Bryne hos Betsafe)

Elverum har 7:13 på fem hjemmekamper (4 per) og Hødd 2.25 per kamp borte
Follo 3.33 per kamp hjemme og Bryne 2.75

Se der ja @adamskater Det er jo 2 hengekamper i helgen, der kommer det spill selvfølgelig. Kommer et cupspill i dag også.

Tidspunkt: Torsdag 30.05 klokken 18.00
Kamp: Stabæk vs Fredrikstad
Spill: over 3.5 mål til 2.50 hos nordicbet ( 1 unit)

Cup bruker å være målrikt og det ser vi fra gårdagens kamper også. 7 av 13 kamper gikk over 3.5 mål. Her er det vinn eller forsvinn og ofte betyr det enten mål eller mål i mot.

I serien har begge disse et snitt på 3.2 per kamp. Stabæk med 16-16 og Fredrikstad med 17-15. Hjemme har rett nok Stabæk 5-2 i målforskjell, men har bare spillt 4 av 10 kamper på nadderud. Likeledes har Fredrikstad 4-9 i målforakjell borte på sine 5 kamper.

Målformen til både Fredrikstad og Stabæk har tatt seg opp i det siste, og jeg tror dette ender med over 3.5 i mer enn de 4 av 10 tilfellene oddsen tilsier. Tror dette blir over i 5-6 av 10 kamper og da blir det spill.

Lykke til!!

Spill inn!!!
Regnskap: oppdatert
Satset: 43 units
Vunnet: 46.97 units
Tilbakebetalingsprosent: 109.2

Elverum - Hødd 1.68 for spill på >2.5 mål?
(1.51 på ditto i Follo-Bryne hos Betsafe)

Elverum har 7:13 på fem hjemmekamper (4 per) og Hødd 2.25 per kamp borte
Follo 3.33 per kamp hjemme og Bryne 2.75

@adamskater 1.68 på over 2.5 i elverum vs hødd bør være et godt spill!! Elverum med 3 av 5 hjemmekamper over 2.5 og har da også endt over 3.5.
Sprøsmålstegnet her er Hødd. De har hatt en tendens til å spille under og på bortebane har de bare 1 av 4 over 2.5 mål. Når det er sagt har de hatt noen vanskelige kamper, og har sluppet inn lite mål. Etter cupexit i går på straffer mot Molde tror jeg ullsteinvik gutta kan ha revansjelyst og da bør de slå elverum, kan godt score 3 alene.

Follo mot Bryne kan godt gå over 2.5 den også. Spørsmålet blir hvor lenge festen varte for brynegutta etter seieren mot viking i går. Ikke nødvendigvis med flaska, men festen kan nok ha godt langt opp i hjernebarken likevel:cool:

Her vare mye snadder (igjen) @Josef
Spiller over 3.5 i cup & Elverum og håper på voldsom feiring hos Bryne og spiller Follo-seier (Draw no bet)