Omega Seamaster-tråden

Fra WUS

attachment.php
 
Hei, har en PO fra desember '08 som driver og stopper i ny og ne. Det er klart at det er dags for en service, spørsmålet mitt er følgende; kan en vanlig urmaker ta service på et co-axial verk (2500c)? Tenkte først på å sende den til Swatch group, men liker ikke tanken på at de polerer og børster klokken uansett. Er glad i bruksmerkene og ønsker at de skal være der. Gidder heller ikke å vente i 3 mnd på at den skal komme tilbake. Tips?
 
Hei, har en PO fra desember '08 som driver og stopper i ny og ne. Det er klart at det er dags for en service, spørsmålet mitt er følgende; kan en vanlig urmaker ta service på et co-axial verk (2500c)? Tenkte først på å sende den til Swatch group, men liker ikke tanken på at de polerer og børster klokken uansett. Er glad i bruksmerkene og ønsker at de skal være der. Gidder heller ikke å vente i 3 mnd på at den skal komme tilbake. Tips?
Urmaker Gulbrandsen
 
  • Liker
Reaksjoner: Kohe321 og Frost
Hvis man vil sende til Swatch, kan man ikke legge ved en beskjed om hva man vil og ikke vil skal bli gjort?
 
Hvis man vil sende til Swatch, kan man ikke legge ved en beskjed om hva man vil og ikke vil skal bli gjort?

Nei, de kjører vist full pakke uansett. Mao du gir fra deg kontrollen. Bytting av pakninger, polering, nye visere, overhaling osv. Greit nok for de som vil ha "ny" klokke. For meg er dette en dealbreaker, vil kun ha overhaling av verk i tillegg til pakninger og trykktesting. Trist at ikke swatch lytter mer til kundene sine. Personlig synes jeg en klokke blir vakrere og tøffere når den er noen år gammel.
 
Du kan også bruke "Briljant Watches ", (sales@briljantwatches.com) @Frost.
Dette er også dyktige folk du kan stole på.

8
 
  • Liker
Reaksjoner: Frost
Du kan også bruke "Briljant Watches ", (sales@briljantwatches.com) @Frost.
Dette er også dyktige folk du kan stole på.

8

Supert.
Leverte faktisk uret til en lokal urmaker som ville ta på seg jobben. Krysser fingrene og håper det blir bra. Skal slenge ut bilde av min arrete PO når jeg får den tilbake. Håper på bra resultat.
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel