Omega Seamaster-tråden

Er det noen her som kjenner til prisen på den nye claspen som sitter på Seamaster 300MC? Ifølge en tråd på watchuseek så skal denne visstnok også passe andre lenker. Hadde vært helt konge å fått en adjustable clasp på SMPc'n som ifølge tråden skal passe som hånd i hanske.

Vet dog ikke om det bare er å bestille kun clasp ifra AD, noe som vet?
Kan hende @JørgenO kan hjelpe deg med det svaret? Hadde jo vært gull med justering!
 
To gode venner som fant tonen i helgen :D
Skjermbilde%202016-03-07%20kl.%2010.03.41_zpsmkqqptka.png
 
  • Liker
Reaksjoner: TimJ og Grendel
Kan hende @JørgenO kan hjelpe deg med det svaret? Hadde jo vært gull med justering!

Har sjekket opp dette selv, og den skal passe til min Planet Ocean XL (2012). Prisen jeg fikk oppgitt fra min urmaker var vel 5200 kr. Min lenke er akkurat litt for stram, og jeg vurderer vel en SM300-lås for å få løst problemet. Samtidig er 5000 kr forbannet mye penger, når jeg egentlig bare kan bytte til gummirem og ha verdens mest komfortable ur ...
 
Hei. Det skal gå helt fint å bestille løse spenner, men de koster litt og det er viktig at endefestet på lenken din har riktig mål.Jeg kan godt sjekke pris for deg hvis du vil.
Ja takk, om den finnes til den bond-lenken på siste modell Seamaster med bølgeskive, hadde det vært interessant å vite prisen.
 
  • Liker
Reaksjoner: Humla
Ifølge en tråd på watchuseek så skal den passe på Seamaster diver med skrudde ledd, men ikke den gamle lenken. Uansett sender deg en PM jeg @JørgenO :)
 
Jeg liker navnet på den der drikken, @GrEmLiNgS!
Jeg regner med at den ikke smaker som å bite i en våt hårete ape-skulder?

8

"Apekatt skulder" som jeg og et par kompiser kaller den - smaker fantastisk til prisen!
Alltid lett tilgjengelig på tax free`en på norske flyplasser :)

Absolutt en whiskey jeg anbefaler som et kjekt bidrag i samlingen når man ikke alltid vil drikke de dyrbare "samler" dråpene man gjerne har stående :)
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
"Apekatt skulder" som jeg og et par kompiser kaller den - smaker fantastisk til prisen!
Alltid lett tilgjengelig på tax free`en på norske flyplasser :)

Absolutt en whiskey jeg anbefaler som et kjekt bidrag i samlingen når man ikke alltid vil drikke de dyrbare "samler" dråpene man gjerne har stående :)


Har du forresten hørt om kannibalen som kom for sent hjem til middag og ble møtt av en kald skulder?
Hadde det bare vært en apeskulder....

8
 
  • Liker
Reaksjoner: Eivind_Lie
Digg å få på original justerbar spenne til SMPc'n! Endelig er det mulig å få perfect fit på lenke! :D
 
  • Liker
Reaksjoner: Jensen92