Omega Seamaster-tråden

Ja jeg er fornøyd! Selve spennen er litt større enn den originale til lenken, men det er ikke mye. Spennen kostet 1300,- og er verdt hver krone! Omega burde virkelig gjøre dette til standard på alle klokkene sine :)

Edit: Kan jo legge til at jeg kjøpte min ifra Otteren, fantastisk service som vanlig :D
 
  • Liker
Reaksjoner: Preacher
Ja jeg er fornøyd! Selve spennen er litt større enn den originale til lenken, men det er ikke mye. Spennen kostet 1300,- og er verdt hver krone! Omega burde virkelig gjøre dette til standard på alle klokkene sine :)

Edit: Kan jo legge til at jeg kjøpte min ifra Otteren, fantastisk service som vanlig :D
Det var ingen upris. Da blir det en slik etterhvert.
Hva er teksten på spennen forresten? Min står det jo 'Seamaster Professional' på, og det er jo litt sjarm kontra en generisk 'Omega'-logo.
 
Står "Omega" på spennen, med logo. De har gått bort ifra "professional" på de nyeste urene sine inkludert SMPc. Til informasjon så skal spennen også passe PO med 8500 verk ifølge WUS, men har ikke testet det selv.
 
  • Liker
Reaksjoner: Preacher
Kjøpte ein SMPc ny hos Protid for ein måned sida. Den blei bestilt rett fra Sveits siden dei var utsolgt i butikken, så sendt direkte til meg via post. Slik eg forstod det så skal alle nye Omega'er bli levert i den nye treboksen, likevel fekk eg den i den gamle, kjipe røde boksen. Nokon som har noko info om dette? Kanskje @JørgenO veit noko?

Morten
 
I dag er det tirsdag og spilling. Da sitter jeg her og venter sammen med Omegaen.

WP_20160405_18_44_39_Pro.jpg


8
 
Står "Omega" på spennen, med logo. De har gått bort ifra "professional" på de nyeste urene sine inkludert SMPc. Til informasjon så skal spennen også passe PO med 8500 verk ifølge WUS, men har ikke testet det selv.

Går spenna rett på original Bondlenka til SMPc? Er den like bred, men litt lenger? Og kunne du lagt ut litt fleire bilder?;)
 
Går spenna rett på original Bondlenka til SMPc? Er den like bred, men litt lenger? Og kunne du lagt ut litt fleire bilder?;)

Ja den går rett på SMPc lenka uten noen som helst form for modifikasjoner, det er riktig at den er like bred men litt lenger. Ligger en del mer info og bilder på WUS http://forums.watchuseek.com/f20/thank-you-kamonjj-your-posting-omega-clasp-2972146.html

:)

Edit: Har sammenlignet det gamle med den nye litt mer nøye nå og den er litt bredere enn den gamle. Dog ikke mye. @morbra
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: morbra
Kjøpte ein SMPc ny hos Protid for ein måned sida. Den blei bestilt rett fra Sveits siden dei var utsolgt i butikken, så sendt direkte til meg via post. Slik eg forstod det så skal alle nye Omega'er bli levert i den nye treboksen, likevel fekk eg den i den gamle, kjipe røde boksen. Nokon som har noko info om dette? Kanskje @JørgenO veit noko?

Morten
Jeg kan ikke huske at vi har fått røde esker i det siste, men det er ikke noe forhandlerne kan velge så det kan sikkert hende at klokken er levert fra Omega i en rød. Det er jo ikke så lenge siden de begynte med treeskene, så kanskje blander de litt i en overgangsfase.
 
Jeg kan ikke huske at vi har fått røde esker i det siste, men det er ikke noe forhandlerne kan velge så det kan sikkert hende at klokken er levert fra Omega i en rød. Det er jo ikke så lenge siden de begynte med treeskene, så kanskje blander de litt i en overgangsfase.

Takk for svar! Gir meining at dei vil bli kvitt dei røde boksane..
 
Flott, takk! Fant samme nummeret på nett, men ville bare dobbelsjekke.
Stål er det jeg skal ha. Den går vel til PO 45,5 - 2015 modell

Bare hyggelig! Tør ikke å garantere noe da jeg ikke har prøvd på PO selv, men ifølge brukere på WUS så skal det gå fint. Ligger vell også noen bilder av PO med den justerbare spenna i linken jeg la ut litt lenger opp :)
 
Noen som vet om pinner og skruer og alt slikt fungerer fra gammel spenne til ny? Har en Planet Ocean XL 8500 jeg desperat trenger justering på. Var innom min urmaker, og de var nølende fordi de ikke visste om pinner og skruer og slikt passet. Noen som kan bekrefte at det faktisk gjør det? Da kan jeg jo bare bestille delen og få de til å bytte, så kan jeg bli lykkelig og faktisk få en lenke som passer.
 
Bare hyggelig! Tør ikke å garantere noe da jeg ikke har prøvd på PO selv, men ifølge brukere på WUS så skal det gå fint. Ligger vell også noen bilder av PO med den justerbare spenna i linken jeg la ut litt lenger opp :)
Hei

Har du flere bilder av claspen?