Gitt at splinten i spennen(tang'en i en tangbuckle) er så bred som den er, med medfølgende brede hull, tror jeg du skal slite med å finne en som passer.Får man deployment til isofrane?
Gitt at splinten i spennen(tang'en i en tangbuckle) er så bred som den er, med medfølgende brede hull, tror jeg du skal slite med å finne en som passer.Får man deployment til isofrane?
Regner med det er denne modellen du tenker på, så da blir svaret ja. Opptil flere typer, også i skinn. Kommer bare an på hvor dypt du vil grave i lommeboken, da en vanlig i kunststoff har en veil. pris på 1890kr(du hadde rett @flyback).Finnes det OEM Omega NATO som passer til Seamaster Diver 300 i 41mm?
Regner med det er denne modellen du tenker på, så da blir svaret ja. Opptil flere typer, også i skinn. Kommer bare an på hvor dypt du vil grave i lommeboken, da en vanlig i kunststoff har en veil. pris på 1890kr(du hadde rett @flyback).
Skinn er vel i hvert fall en høvding til opp, om ikke det passerer 3k.
Jeg anbefaler de i hvert fall på det varmeste!
Alt annet er ikke-tema etter jeg kjøpte disse.
Vis vedlegg 2868 Vis vedlegg 2869
Dette skal vel være lagervare hos de fleste AD, i hvert fall her i Bergen hos både Bjerke og Gjertsen. Bjerke er forøvrig rimeligere enn sistnevnte.Tøft.. Noen som har disse på lager eller er det bestillingsvare uansett?
Dette skal vel være lagervare hos de fleste AD, i hvert fall her i Bergen hos både Bjerke og Gjertsen. Bjerke er forøvrig rimeligere enn sistnevnte.
Ja, det finnes. Men de er om mulig ennå dyrere, uten at jeg har sjekket hos AD. Kun hos www.ofrei.comTakker så mye for svar! Finnes det original gummirem til disse også?
Ja, det finnes. Men de er om mulig ennå dyrere, uten at jeg har sjekket hos AD. Kun hos www.ofrei.com
Vet det ble solgt med gummirem til Americas Cup-modellen bl.a. Så det bør gå an å bestille - om man finner et ref.nummer til den remmen.Og disse er original Omega? Iflg. min AD fantes det ikke originalt til SM Diver 300, kun til PO.. Men så virket hun ikke HEELT sikker på alt.
@Ph34r Jeg har googlet meg ihjel de siste dagene, for jeg er også på jakt etter gummirem til min SMPc. Det finnes visstnok original gummirem som passer til disse, og du kan se dem her: http://www.ofrei.com/page750.html
Det er en blå og en svart versjon:
Blå har ref: OME-97988082
Svart har ref: OME-97996082
Personlig så vet jeg ikke helt om jeg skal gå for original NATO eller en av disse...
Hvis du ender opp med NATO så husk å post bilder