Omega Seamaster-tråden

Synd, for det er noe eget med Deployment.
Har Hirsch sin nå, men kunne tenkt meg en gummi rem i litt freshe farger og.... Hirsch sine blir for korte for meg, og svart er den eneste fargen i XL....
 
Lenge siden jeg har postet noe i Omega/Seamastertråden - har ikke hatt Omega siden DSOTM røk ut :(

Quick fix, dog i en litt annen vektklasse - tungvekt :)

image.jpeg
 
Finnes det OEM Omega NATO som passer til Seamaster Diver 300 i 41mm?
Regner med det er denne modellen du tenker på, så da blir svaret ja. Opptil flere typer, også i skinn. Kommer bare an på hvor dypt du vil grave i lommeboken, da en vanlig i kunststoff har en veil. pris på 1890kr(du hadde rett @flyback).
Skinn er vel i hvert fall en høvding til opp, om ikke det passerer 3k.
Jeg anbefaler de i hvert fall på det varmeste!
Alt annet er ikke-tema etter jeg kjøpte disse.

image.jpeg
image.jpeg
 
Regner med det er denne modellen du tenker på, så da blir svaret ja. Opptil flere typer, også i skinn. Kommer bare an på hvor dypt du vil grave i lommeboken, da en vanlig i kunststoff har en veil. pris på 1890kr(du hadde rett @flyback).
Skinn er vel i hvert fall en høvding til opp, om ikke det passerer 3k.
Jeg anbefaler de i hvert fall på det varmeste!
Alt annet er ikke-tema etter jeg kjøpte disse.

Vis vedlegg 2868 Vis vedlegg 2869

Tøft.. Noen som har disse på lager eller er det bestillingsvare uansett?
 
Og disse er original Omega? Iflg. min AD fantes det ikke originalt til SM Diver 300, kun til PO.. Men så virket hun ikke HEELT sikker på alt.
Vet det ble solgt med gummirem til Americas Cup-modellen bl.a. Så det bør gå an å bestille - om man finner et ref.nummer til den remmen.
 
  • Liker
Reaksjoner: Jørgen
@Ph34r Jeg har googlet meg ihjel de siste dagene, for jeg er også på jakt etter gummirem til min SMPc. Det finnes visstnok original gummirem som passer til disse, og du kan se dem her: http://www.ofrei.com/page750.html

Det er en blå og en svart versjon:
Blå har ref: OME-97988082
Svart har ref: OME-97996082

Personlig så vet jeg ikke helt om jeg skal gå for original NATO eller en av disse...
 
@Ph34r Jeg har googlet meg ihjel de siste dagene, for jeg er også på jakt etter gummirem til min SMPc. Det finnes visstnok original gummirem som passer til disse, og du kan se dem her: http://www.ofrei.com/page750.html

Det er en blå og en svart versjon:
Blå har ref: OME-97988082
Svart har ref: OME-97996082

Personlig så vet jeg ikke helt om jeg skal gå for original NATO eller en av disse...

Hjertelig takk for svar!

Jeg tror jeg går for NATO. Likte ikke helt disse i rubber, da jeg syns de så for "sporty" ut. Liker veldig godt de til PO og de er også ganske tynne og dermed særs behagelige å ha på! Skal å prøve en NATO i morgen, så får vi se om det er verdt de ekstra kronene omega skal ha :eek::confused:
 
Da har vi egentlig samme tanker, jeg føler de gummiremmene som jeg lenket til blir litt over the edge. Forøvrig må jeg si jeg savner hvor komfortabel PO'n jeg hadde var på gummi :)

Hvis du ender opp med NATO så husk å post bilder ;)
 
  • Liker
Reaksjoner: Jørgen
Er det noen her som kjenner til prisen på den nye claspen som sitter på Seamaster 300MC? Ifølge en tråd på watchuseek så skal denne visstnok også passe andre lenker. Hadde vært helt konge å fått en adjustable clasp på SMPc'n som ifølge tråden skal passe som hånd i hanske.

Vet dog ikke om det bare er å bestille kun clasp ifra AD, noe som vet?