Omega Seamaster-tråden

Grattis, men burde vel vært i Speedmaster tråden ;)

Digg å få kloa i en ny ck2998 :O

6C314F3D-A1C6-4D6A-9FCF-1542B12ABB4F_zpsh1w3jzpw.jpeg
 
Har de siste årene fått helt sperre for originalenken på min Seamaster, eiet siden ny i 2002, men av denne grunn ligget ubrukt i flere år.. Hvor i Oslo kan jeg forvente best utvalgt av originale alternativer? NATO, gummi, etc?

image.jpg
 
Mener å ha sett en haiskinn (?) rem i samme stil. Men finner ikke denne lenger.
Nato er vel alltids et alternativ. Evt å flippe hele klokken.

Jeg fikk fatt på en slik for et års tid siden.
Original spenne og rem i haiskinn.
Hvis Rolex i delgull er harry, så er omega med haiskinn badass:cool:

Har ikke seamaster (enda!) så den kvesser speedmasteren i ny og ne

Tilgi meg å poste speed i sea-tråden
516505B5-582F-4781-ADA9-63C90FCBB9CD_zpsidh5pbav.jpg

F4951463-77E8-429A-8FCF-FB7FF540C735_zpsnqpblmxb.jpg

B386C011-B318-4423-84FE-141669FA3F67_zps0ezj0a8m.jpg
 
Angående andre typer remmer, så har jeg sett litt på mesh'er siste tiden.

Det er ganske mange rimelige på eBay. Er det noen her som har kjennskap til kvaliteten på disse?

Det er klart at å sjekke ut for noen hundre-lapper ikke er så galt, men hvis dette er et produkt som er dømt til å "falle i unåde" så er det bortkastet å teste ut...

8
 
Angående andre typer remmer, så har jeg sett litt på mesh'er siste tiden.

Det er ganske mange rimelige på eBay. Er det noen her som har kjennskap til kvaliteten på disse?

Det er klart at å sjekke ut for noen hundre-lapper ikke er så galt, men hvis dette er et produkt som er dømt til å "falle i unåde" så er det bortkastet å teste ut...

8

Skal du bruke "noen hundrelapper" kan du sjekke ut Thick & Heavy duty mesh på Watchgecko. God kvalitet til greie priser. Tror jeg ga 28 pund for min "Thicker mesh" med standard mesh "hekte-spenne"(hva heter disse?) mens Heavy duty med diver foldover clasp koster 48 pund.
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Angående andre typer remmer, så har jeg sett litt på mesh'er siste tiden.

Det er ganske mange rimelige på eBay. Er det noen her som har kjennskap til kvaliteten på disse?

Det er klart at å sjekke ut for noen hundre-lapper ikke er så galt, men hvis dette er et produkt som er dømt til å "falle i unåde" så er det bortkastet å teste ut...

8
@Grendel Noen rimelige mesh har en tendens til å lugge ,Staib feks gjør ikke. har en 20mm såkalt sharkmesh liggende som du kunne prøvd. Hvor lang må den være, min er kort men har noen skjøteledd liggende også.
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
De nye modellene, både blå og svart, har skive av keramikk. Det gir de en helst spesiell glans, som står flott i stil med bezelring i samme materiale.

Var innom Christensen på Storo i går og prøvde den "nye" POn i 43,5mm. Steikje for ei flott klokke!!! Spesielt keramikkskiva var helt rå! Visste ikke at skiva også var ny. Størrelsen, ift den gamle på 45,5 var også perfekt. Vil definitivt anbefale denne fremfor Rolex sub. Åhhh, fikk lyst, har kr 0,- på klokkekonto:(