Den til 16 på Finn er kanhende en som blir diskutert i annen tråd om mulig svindel.
Sjekket på Finn nå, men den ligger der enda..... Virker seriøs han her....
Den til 16 på Finn er kanhende en som blir diskutert i annen tråd om mulig svindel.
Jeg likte ikke den helpolerte lenken...
Takk for svar. Hva med prisen? Er den godkjent for et slikt ur?
Jeg vet ikke. Jeg kan ikke spå... Det er en fin klokke, hvis du også synes det, foreslår jeg at du beholder den til du evt ikke liker den lenger
Alternativt kan det tenkes at linken nedenfor kan være til hjelp.
http://www.spålive.no/rp2/klarsynte/ametista-454
Noen som har erfaring med SMP 2231.50? Hva veier den (med lenke)? Har vært ute etter en mindre titan diver en stund, og kom over denne. Virker perfekt, bare synd den gikk ut av produksjon rundt 2007.
Sorry, har ikke noe info om denne, men har du tittet på Oris? De har jo noen tøffe titan-divere...
Noen som har erfaring med SMP 2231.50? Hva veier den (med lenke)? Har vært ute etter en mindre titan diver en stund, og kom over denne. Virker perfekt, bare synd den gikk ut av produksjon rundt 2007.
Jeg har en slik, og det stemmer at den er perfekt
Er faktisk den klokken som sist forlater samlingen. Mye fordi den er veldig "rimelig" i forhold til hva du får, men er også utrolig komfortabel med sine 100gram+.
Som regel et godt kjøp når de dukker opp her i landet siden mange er skeptiske til titan, men desverre er det sjelden de kommer for salg.
Skjønner ikke den skepsisen til titan, den matte tool-looken og lave vekten er ihvertfall noe jeg setter høyt. Men den diskusjonen er tatt i et par andre tråder før
Får bare følge med om det dukker opp noe! Hvor plukket du opp din? Vurderte du blå skive?
Skjønner ikke den skepsisen til titan, den matte tool-looken og lave vekten er ihvertfall noe jeg setter høyt. Men den diskusjonen er tatt i et par andre tråder før
Får bare følge med om det dukker opp noe! Hvor plukket du opp din? Vurderte du blå skive?