Følger opp jeg og, selv om @3135 allerede har kommet med svaret, da jeg plutselig hadde et skyvelære for hånden. Målte min 45,5mm 8500 til 16,9mm.Kan følge opp denne, sent, med følgende tall: 14,5mm høyde.
Følger opp jeg og, selv om @3135 allerede har kommet med svaret, da jeg plutselig hadde et skyvelære for hånden. Målte min 45,5mm 8500 til 16,9mm.Kan følge opp denne, sent, med følgende tall: 14,5mm høyde.
Det skjønner jeg godt! De er veldig kule.Ahhh - en slik chronostop har stått på ønskelisten min en god stund.
Fornøyd med den @Haffmaistro ?
Rimelig det, skal du ha skinn må du blø noen tusenlapper tilJeg sjekket opp hva en gummirem til XLPO mk1 koster idag..frekke 3900kr kom den herligheten på. Snadder..
Kunne tenkt meg gummi til min PO siden den jeg har en gammel og slitt men frister ikke med de prisene. Gjertsen du handler hos?Ja, alt er relativt. Men overrasket over at Omega har så hissige priser på slikt, da f.eks. IWC har en mye mer spiselig pris på sine gummiremmer.
Men, skal ikke kjøpe noe annet igjen nå, så det er vel bare å få den bestilt og la TS være TS.
Lekker klokke!Vis vedlegg 103188 Vis vedlegg 103190 Har det siste året vært litt fanget i Omega sine dristige designvalg på sent 60, tidlig 70-tallet. Noe som har resultert i at chronostopen ble levert på døra i sted, mens soccer timeren nærmest har blitt min daglige traver!
Gjertsen ja.
Nei, kan ikke si de prisene lokker en til å handle.
Har fått utført et par servicer der som jeg har vært fornøyd med men har blitt glemt flere ganger når jeg bestiller ledd og lås. Har ventet på ledd og justerbar lås til Speedmasteren i endel mnd nå.Gjertsen ja.
Jeg betalte 5000 for gummireim og spenne til min PO, ikke noe å utsette på det syntes jegGjertsen ja.
Jeg bestilte nevnte rem til 3900kr, men jeg håper virkelig det er litt prosenter å hente.Jeg betalte 5000 for gummireim og spenne til min PO, ikke noe å utsette på det syntes jeg
Og det er det viktigste. Flott SMP.Denne blir ihvertfall aldri solgt