Omega Speedmaster Dark Side of the Moon

Jeg fikk oppgitt en pris på 72 000 hos Urmaker Christensen på Storo senteret (Oslo).
Om dette var listepris eller hva vedkommende kunne selge den for er ukjent.

Da stemmer sikkert det. Jeg lette meg bakover i postene mine, og fant ut at prisen jeg fikk fra Bjerke var 80' og ikke 85´. Da kan det vel sikkert stemme at man kan få kjøpt den for 72'.
 
Jeg gjør nå et fremstøt til lervik angående remmen til DSOM, kan jeg kjøpe denne til min SS 9300? :)
 
Jeg gjør nå et fremstøt til lervik angående remmen til DSOM, kan jeg kjøpe denne til min SS 9300? :)

Den får du nok tak i, og tror det blir tøft! Hvis ikke Lervik vil selge så finnes det plenty av Omega ADer i Norge, eventuelt får vel Ofrei disse for salg etterhvert :)
 
Forsåvidt pen den, men personlig synes jeg nå at @mikkemus23 sin 9300 er mye mer hawt :cool:
 
Redigert av en moderator:
Mein gott, kikket akkurat på "making of"-linken et par poster opp og nå har jeg lyst på også, synd den er så stiv i pris :)
 
Har aldri vært fan av klokker med sort kasse, men skulle jeg hatt en, hadde det nok blitt en slik:)
Pokker så lekkert!
 
Kristian Haagens bilde. Dang denne ser smukk ut på grønn NATO :)

1507073_540217212753075_1690448489_n.jpg
 
Jeg prøvde denne i Zurich... Dessverre alt for stor til mine håndledd, men den var veldig tøff :cool:

 
Redigert:
Dark Side of the Moon er på Storo storsenter!

Var innom Urmaker Christensen på Storo storsenter tidligere i dag og tafset litt på nykommeren "Dark Side of the Moon".
En utrolig tøffing fra Omega dette. Rett og slett GRISELEKKER!

2014-02-28101304_zps6f031f0a.jpg
[/IMG]

Christensen har forøvrig et godt utvalg av Omega, så jeg anbefaler dere å ta en tur dit. (De er en av forhandlerne som fremdeles skal føre Omega etter at Omega snart begynner å slanke inn antall forhandlere).

Mitt første besøk hos denne AD`n var en meget positiv overraskelse. Veldig hyggelige ansatte!
Jeg hadde med min nye Daytona og trengte noe justering av lenken. Dette utførte urmaker Thomas raskt og effektivt uten å ta seg betalt. Vi hadde så en lang og hyggelig klokkeprat. Mannen var faktisk svært kunnskapsrik på merker og modeller i prissjiktet langt over de merker de selv fører. Meget bra!! :)

Jeg takket for god service og tuslet glad og fornøyd ut av butikken!
Tommelen opp for Urmaker Christensen på Storo storsenter :cool:
 
Hadde bursdag i går, og sitter sannelig med en Dark Side of the Moon på armen :eek:
Vistnok bare solgt to i Norge så langt. Lett og fin, virker mindre enn målene tilsier. Svært fornøyd:cool:
 
Skjønner :)
Er både en dynge fotograf og en dynge teknolog. Noen som kan vise til en grei innføring i hvordan man får bilder på dette forumet?