Som Pink Floyd entusiast var det jaggu på tide:
Vis vedlegg 16664
Fantastisk glass! Er det AR-coating som får glasset til å fullstendig forsvinne? Hvorfor har ikke Rolex slike glass? Det er iallefall overlegent!
Hvor mye dusj/regn/svette/bading tåler original lærrem? Erfaringer?
Bortsett fra at klokka er sort (visste det ved kjøp altså!) er den perfekt !!!
Nei, "kun" den "vanlige"Gratulerer! Fantastisk klokke, er det black/black?
Nei, "kun" den "vanlige"
For meg er black/black er kul gimmick, men funker ikke for meg å ikke kunne se hva klokken er... lesbarhet og bærekomfort er blant mine viktigste valgkriterier.
Vis vedlegg 16664
Fantastisk glass! Er det AR-coating som får glasset til å fullstendig forsvinne? Hvorfor har ikke Rolex slike glass? Det er iallefall overlegent!
Vis vedlegg 16664
Noen som har gode ideer til sider som selger remmer til dsotm?
Det høres bra ut, hvor finner du oversikt over disse? Har sett noen alligatorremer, men alltid vært utsolgt på sidene jeg har funnet. Er egentlig på utkikk etter en mørk grønn Nato, men hadde vært morsomt å se hva som finnes.Omega har ju ett hel gäng av band till DSOTM. Funderar på en matt alligator till min.
Noen som har gode ideer til sider som selger remmer til dsotm?
Selv brukte jeg en del 20mm remmer, funka fett! NATOn var litt smal, de andre kunne jeg nesten ikke se at ikke passet. Eks reimene fra cheapestnatostraps.com.
Noen bilder her:
http://www.tidssonen.no/forum/threads/kjØp-nÅ-pris-62´-omega-dark-side-of-the-moon-dsom.41318/
Det høres bra ut, hvor finner du oversikt over disse? Har sett noen alligatorremer, men alltid vært utsolgt på sidene jeg har funnet. Er egentlig på utkikk etter en mørk grønn Nato, men hadde vært morsomt å se hva som finnes.
Vilken som helst AD
Men löjligt dyrt, 5.700 för svart alligator.
Men sitter du på fösta modellen med buckle och inte viklås passar ingen av dem nya banden oavsett.