Hvor mange "Snoopy" er til slutt blitt fordelt til lille Norge?
6 var svaret jeg fikk hos Håkon Lian i Trondheim. De fikk forsåvidt ingen inn.
1120 vs 2500 vs 8500. Veldig god artikkel fra ablogtowatch http://www.ablogtowatch.com/watchma...-timepieces-caliber-1120-2500-8500-movements/
Jeg vet jeg bane i kirken nå men... Co—axial er den første 100% in house til Omega.
Da ser det litt dumt ut at de sendes til swatch gruppen for service.
Eller vill Omega følge etter sin R fienden og danne nye Omega servicesenter rundt i verden?
Tenk at inhouse 8500 få service på samme sted som Tag, Breitling og Swatch
Helt Enig! Moon landing og bond må være regnskapsførerens våt drøm. Men desverre etter siste pris økning og avstand fra lokal AD tenke jeg at Omega vil 'position' merkevære Omega med og med møt Rolex. Men det er nok hva regnskapsføreren har regnet med?Omega har en Laaaannng in-house historie. Den stoppet med den kvarts krisen og ETA overtok.
Hva de skal gjør...Hvem vet. Men å følge etter Rolex er ikke det smarteste Omega kunne gjør.
Hver enkelte merke burde ta "sin egen vei" etter min mening.
Helt Enig! Moon landing og bond må være regnskapsførerens våt drøm. Men desverre etter siste pris økning og avstand fra lokal AD tenke jeg at Omega vil 'position' merkevære Omega med og med møt Rolex. Men det er nok hva regnskapsføreren har regnet med?
6 var svaret jeg fikk hos Håkon Lian i Trondheim. De fikk forsåvidt ingen inn.
Pitcher inn et vintage-synspunkt:
Jeg synes de nye Omegaene med 9300 (SM300 og Speedyene) blir for tykke, men tror det er mest fordi jeg er vant med 321 og 552 i samme, men eldre modeller. Men egentlig skulle de ikke være noe problem, jeg har jo ganske tykke vintage-saker i samlingen også. Tror det har noe med forventingene og ikke minst hva man er vant med å gjøre.
Eneste jeg sliter med er den j... herjinga med skjortekanten disse tykke klokkene driver med. Men h... heller. Det finnes da dressklokker. Og det er en grunn til at det heter dressklokker.