- Medlem
- 6. des. 2013
Men hva er lug-to-lug på disse? Og er det samme som nye Sub? Ikke at det er så farlig, det er vel kun 36mm som er aktuelt for mine håndledd
Morsomt med farger for de som kan slippe unna med sånt, de ser fine ut, men tror jeg holder en knapp på de klassiske i sort, blå og sølv. Men savner skive med 3-6-9, da...
Har ikke vært noe problem på DJ og OP tidligereEr det noen som vet om det er mulig å bytte mellom de ulike skivene? Om jeg kjøper den i gul, kan jeg da kjøpe en grønn skive og få satt den på hos AD?
Er det noen som vet om det er mulig å bytte mellom de ulike skivene? Om jeg kjøper den i gul, kan jeg da kjøpe en grønn skive og få satt den på hos AD?
Er det noen som vet om det er mulig å bytte mellom de ulike skivene? Om jeg kjøper den i gul, kan jeg da kjøpe en grønn skive og få satt den på hos AD?
En på klokkeriet som fikk rød OP fra Bjerke i dag. Artig farge!
En på klokkeriet som fikk rød OP fra Bjerke i dag. Artig farge!
Er snart tilgjengelig på Urhandel.noEn på klokkeriet som fikk rød OP fra Bjerke i dag. Artig farge!
Hva er det?
Vedkommende som fikk den røde fra Bjerke er serieflipper/brukthandler med egen business som går under navnet «Urhandel» og har hjemmeside urhandel.no
Han selger nesten flere klokker enn Jonny, så hyggelig gjort av Bjerke og selge han en noveltyVedkommende som fikk den røde fra Bjerke er serieflipper/brukthandler med egen business som går under navnet «Urhandel» og har hjemmeside urhandel.no
Han selger nesten flere klokker enn Jonny, så hyggelig gjort av Bjerke og selge han en novelty
Nå er det vel ikke sikkert at det er noen venteliste på denne røde op 36 heller da.
Fikk tilbud om å kjøpe en i går, så tror ventelistene er minimale.