Hvorfor det?Han må vel strengt talt legge til moms i sin lille urhandelbutikk...?
Eller er jeg på bærtur..?
Er klokken kjøpt i norge ink mva, så må han vel ikke legge på mva?
Hvorfor det?Han må vel strengt talt legge til moms i sin lille urhandelbutikk...?
Han må vel strengt talt legge til moms i sin lille urhandelbutikk...?
Ikke meningen å starte en diskusjon om moms her... og tenkte ikke på vanlig brukthandel som vi alle driver med på Finn i ny og ne.-Nå er det noen år siden dette var en aktuell problemstilling for meg, men jeg mener å erindre at ved bruktsalg (som dette jo er, host) må du kun innbetale moms på avansen din - så om uret kostet 56' hos Bjerke og selges for 69', så skal fyren betale inn 2600kr til statskassa for å holde kemneren lykkelig.
Lian i Trondheim forventer det om tidligst 2. uker etter dialog med dem på lørdag(OP41). De vil sette dem i ruten så alle får prøve dem før de sporadisk starter å selge dem..Noen med oppdatering på leveringstid?
2020 Rolex Oyster Perpetual 41 Stella-Inspired 124300 - Hands-On, Price
The OP increases in size, gets a new movement and adopts bold dial colours. Hands-on with the 2020 Rolex Oyster Perpetual 41 Stella-Inspired 124300.monochrome-watches.com
Velkommen til TS! Sjekk gjerne klokkeriet på FacebookHvis noen vurderer salg av OP 36 mm med blå 3-6-9 urskive, så ta kontakt. Er interessert i kjøp.
Hvis noen vurderer salg av OP 36 mm med blå 3-6-9 urskive, så ta kontakt. Er interessert i kjøp.
Da har man fått forsøkt å søke om plass på ventelisten for en av de fargesprakende krabatene.
alltids tillitsvekkende når man under utfylling av skjema blir fortalt at de fleste får avslag, og at man ikke har noen grunn til å tro noe annet nå
Jeg tror det går helt fint, med mindre mye har forandret seg de siste to ukene. Hvilken farge prøver du på?
Superbra valg. "Twotone under radaren". Kan alltids bytte til "Gult er kult" eller "Brit racing green" eller "Horerød" senere..Prøver meg denne, man skulle jo tro at den var såpass ordinær at køen ikke tok helt av.
Jeg har brukt lang tid til å fordøye alle fargene og er fortsatt i tvil på hvem jeg ønsker. Lurer på om jeg må skaffe meg en OP 36mm.
Redd de "knæsje" blir litt voldsomst for meg, og i mangel på hvit skive tenker jeg kanskje på en turkis. Nå er ikke jeg noe moteikon, men vil en turkis skive være vanskelig med tanke på farger på gensere/skjorter?
Og for en som er opptatt av at klokken skal være lettlest, hvilken skive skiller seg ut med tanke på dette synes dere?
Da har man fått forsøkt å søke om plass på ventelisten for en av de fargesprakende krabatene.
alltids tillitsvekkende når man under utfylling av skjema blir fortalt at de fleste får avslag, og at man ikke har noen grunn til å tro noe annet nå