Ikke som jeg kunne se. De hadde noe GS, men fra Rolex var det primært denne, og enDJ36 TT (meget klassisk!) som tok min oppmerksomhet.Noe annet snacks der nå @Saxxvik? Blir en tur til Lian på lørdag kjenner jeg
Bestilite i august i fjor forventet levering er mai juni 2021. bestilte coral red i 36mm. veit ikke hvordan situasjonen er pr dags dato.Hvordan er leveransene på OP36 blitt etterhvert?
Hvordan fikk du bestilt i august i fjor når de ikke ble lansert før i september?Bestilite i august i fjor forventet levering er mai juni 2021. bestilte coral red i 36mm. veit ikke hvordan situasjonen er pr dags dato.
husker vel feil var på høsten.Hvordan fikk du bestilt i august i fjor når de ikke ble lansert før i september?
Den er så lekker!!Vis vedlegg 221820Vis vedlegg 221821Var innom Lian i dag, og fikk prøve denne på armen! Veldig annen farge i virkeligheten, enn hva jeg forventet! (Denne er "exhibition only" hos Lian nå)
2 år....!!! For en OP?! Misforstå meg rett: OP41 er knallfin! Men, det er jo helt galskap dette.Får min OP41 med grønn skive om 2 år
Det er min erfaring også. Har utelukkende fått mine klokker før estimert tid.Uten å vite noe her vil anta den leveres vesentlig raskere enn det. Bekjent fikk DJ41 estimert til 18 måneder, kom etter 6. Erfaring er vel at AD tar i litt for å kunne levere positivt kontra negativt.
2 år....!!! For en OP?! Misforstå meg rett: OP41 er knallfin! Men, det er jo helt galskap dette.
2 år....!!! For en OP?! Misforstå meg rett: OP41 er knallfin! Men, det er jo helt galskap dette.
Ja, rimelig sykt om dagen. Fikk Daytona før tiden, så kan godt hende jeg gjør det her også.