Digger denne. Viste den til kona. Når står HUN på venteliste .
...i 36 mm da
Siden du spør! Kommer litt an på hva du har fra før. Men for min egen del hadde jeg uten tvil valgt 36 alle dager i uka Dette uavhengig av hva jeg selv har. Hadde bare alle andre valg i livet vært like enkle som detteLikte veldig godt disse nye modellene selv. Er det noen som har fått noen indikasjon fra norsk ad om hvor lang ventetid det er dersom man kommer seg på liste? Hva ville dere valgt av 36 eller 41?
Likte veldig godt disse nye modellene selv. Er det noen som har fått noen indikasjon fra norsk ad om hvor lang ventetid det er dersom man kommer seg på liste? Hva ville dere valgt av 36 eller 41?
Likte veldig godt disse nye modellene selv. Er det noen som har fått noen indikasjon fra norsk ad om hvor lang ventetid det er dersom man kommer seg på liste? Hva ville dere valgt av 36 eller 41?
Fra Umaker Bjerke: «Da har jeg notert ned interessen for Oyster Perpetual 41, og du hører fra oss innen slutten av September.»Likte veldig godt disse nye modellene selv. Er det noen som har fått noen indikasjon fra norsk ad om hvor lang ventetid det er dersom man kommer seg på liste? Hva ville dere valgt av 36 eller 41?
Snodig at 41mm og 36mm ikke så annerledes ut på WA sitt håndledd. Faktisk så ser 36mm større ut en 41mm i enkelte segmenter (ca. 5 min.) av videoen, så det indikerer at man må prøve selv fremfor å stole overhodet på mobilkamera sin brennvidde. Fargene derimot får man antagelig bedre inntrykk av enn i så mange andre stillbilder ellers.
Det at den ikke har dato gjør at jeg ønsker meg en.Hadde kjøpt den grønne i 41mm på flekken, om den hadde hatt dato.
Det kalles Datejust..Hadde kjøpt den grønne i 41mm på flekken, om den hadde hatt dato.
Jeg kjøpte definitivt denne i grevens tid. Men en OP36 med grønn skive hadde også vært helt ok.Men savner skive med 3-6-9, da...