Oppdatert! MC/BIL- GTG

Takk for et veldig hyggelig treff!
Måtte stikke litt tidlig og rakk ikke autostrada, men sånn er livet ;)

Var veldig kjekt å endelig få se nærmere på såpass mange klokker man bare har sett på bilder før, for ikke å snakke om å sikle på så mange flotte biler!

Kjenner at jeg nok må eie en S2000 en dag.
Og en Heuer Bund...

Og kanskje en Tudor Pelagos :D

• Liker
Reaksjoner: Grendel og Toland85
Takk for et meget hyggelig treff!
Masse flotte klokker å ta i nærmere øyesyn. Mye pent og morsomt på bilfronten også.
Når i tillegg været er topp, så frister dette absolutt til gjentagelse :)

• Liker
Reaksjoner: Grendel og Thomas84
Så fantastisk! Det er virkelig drømmebil fra øverste hylle. Når er leveringstid på den herligheten?
Er jo nesten verdt en ny GTG kun for den bilen
Ja, er jo det.
Er jo ikke 911 da, men likevel en litt spesiell bil. Bilen er ganske hypet og jeg ble litt overrasket at jeg fikk en da kun fire biler kommer til Norge. Porsche ble selv tatt på sengen over at en GT versjon (ikke 911) med kun manuell girkasse ville bli så godt mottatt av markedet så de priset den ganske lavt (ex norske avgifter) og ble utsolgt på et blunk. Kommer uke 27/28. Back to basic, med manuelt gir og kun drift bak.

Ja, er jo det.
Er jo ikke 911 da, men likevel en litt spesiell bil. Bilen er ganske hypet og jeg ble litt overrasket at jeg fikk en da kun fire biler kommer til Norge. Porsche ble selv tatt på sengen over at en GT versjon (ikke 911) med kun manuell girkasse ville bli så godt mottatt av markedet så de priset den ganske lavt (ex norske avgifter) og ble utsolgt på et blunk. Kommer uke 27/28. Back to basic, med manuelt gir og kun drift bak.

Du har kjøpt drømme-Porsche'n min. Dvs vi MÅ ha en Gtg igjen . Gt4 er egentlig den bilen jeg aldri trodde de skulle tørre å lage. Helrett!

Jeg er med. Helst en ukedag for min del.
Vi kan jo forsøke å få innpass hos Porsche på Ryen, dersom det er av interesse.

Å ja, en 70-80 talls luftkjølt skulle jeg gjerne hatt, men garasjeplass strekker ikke til.

Det var i 1985, med en bekjent sin 911 Targa min Porsche interesse ble til. Ufattelig kul bil den gangen. Han kjørte på svenske skilter (hadde postlåda i Uddevalla) og ble stoppet av politiet ufattelig mange ganger. Orket ikke maset og byttet den i en båt!

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Hmmm....
Sommeren er på hell, og det var litt snakk om å prøve å gjenta suksessen fra mai...

Er det det stemning for nytt klokke/bil/mc treff?
8

• Liker
Reaksjoner: Zawatch og iron-man
Jeepen er på bolekur og gsx'en har ikke blitt skikkelig kul enda, men jeg dukker da alltids opp på noe med motor. :p

• Liker
Reaksjoner: Grendel
Jeg er med om det ikke krasjer med noe i kalenderen. :)
Hvem tar utfordringer med å "arrangere", (har lite kapasitet selv dessverre).

Jeg kan godt trekke litt i trådene her.
Jeg har snakket litt med Teknisk Museum. (Jeg arbeidet der i mange mange år i min ungdom, og har derfor litt gode følelser for dette stedet!)

Høres dette interessant ut?
Min plan var da at vi kan møtes ved Sjøflyhavna som sist på en nærmere bestemt lørdag i oktober. Deretter dra ut til Teknisk Museum ved Frysja og få omvisning i Klokkeutstillingen deres.

Jeg har opprettet en tråd for dette, så det vil være fint om ytterligere diskusjon om dette tas i den tråden!

http://www.tidssonen.no/forum/threads/tur-til-teknisk-museum-i-høst.32533/

8