Oppdatert! MC/BIL- GTG

Nå er det ikke lenge igjen gutta :) Må si jeg gleder meg veldig. Håper også alle legger inn en liten hyllest til solguden i sine aftenbønner.

Har du forresten fått en endelig bekreftelse fra Autostrada @Propellue ?

Det er også plass til flere om det er noen som ikke har meldt seg på tidligere.

• Liker
Reaksjoner: Grendel og komodo
Har du forresten fått en endelig bekreftelse fra Autostrada @Propellue ?

Jada, pratet med daglig leder på Billingstad her om dagen, men er midt i flyttingen til oslo så dey er litt begrenset med nettnett-tid til overs. :p

Hvertfall. Han så helst at vi kom mellom 14.00 og 14.30, for han må jo få noen til å være på "jobb" så det er greit om det ikke blir så seint. Skal vi satse på avreise fra fornebu 14.00 kanskje? Så bruker vi vel et kvarters tid ut dit.

• Liker
Reaksjoner: Grendel
Om det er deres krav, får vi bare møte dem på det:) Er uansett verdt det tenker jeg. Om klokkeklåingen ikke blir avsluttet på Fornebu, får vi invandere en veikro eller lignende for en ekstra kaffe :)

• Liker
Reaksjoner: Grendel
Ser ut til at samboer trenger bilen mer enn meg denne dagen (skjønner ikke hvordan shopping med unge liksom skal trumfe bilklokketreff, og det er jo dumt siden Skoda Superben hadde rocket bilparken kan jeg tenke meg:)).
Blir dog fortsatt gjerne med, men lurer da på om det er mulighet for å sitte på med noen? Bor på Gjettum (rett v/Sandvika), så er ikke så langt unna.

Blir dog fortsatt gjerne med, men lurer da på om det er mulighet for å sitte på med noen? Bor på Gjettum (rett v/Sandvika), så er ikke så langt unna.

Jeg bor på Bøler. Det blir ikke lange omveien!

Så hvis ikke noen skal rett forbi, så svinger jeg gjerne bortom!

8

Jeg bor på Bøler. Det blir ikke lange omveien!

Så hvis ikke noen skal rett forbi, så svinger jeg gjerne bortom!

8
Det hadde vært supert! Kan jo se om det er noen som kommer fra denne kanten som tilbyr meg et sete, hvis ikke takker jeg gjerne ja til tilbudet:)

Her kommer en oppdatert liste over de som nevnt sin ankomst nå på lørdag. Om noen er glemt er det bare å beklage.

- @Mysil
- @komodo
- @Tom Henriksen
- @Tagliano
- @chevy4548
- @petterhg
- @Propellue
- @Jojo
- @Hauk
- @Vasbotten
- @Zawatch
- @rolf s
- @OsloLosen
- @Timewarp
- @Julien
- @hagsve
- @Pippen
- @BRIO1368
- @MrMstone
- @Bjarnetv
- @Toland85
- @Thomas84
- @Zawatch
-

Så da ses vi på cafeen ved sjøflyhavna på Fornebu. Klokken 12.00 på formiddagen.

Er forresten spådd bra vær på lørdag :)

Henter denne gromgutten hos Swisswax imorra, som gleder seg veldig til lørdag:
ij3KhOo.jpg

Ser ut til at samboer trenger bilen mer enn meg denne dagen (skjønner ikke hvordan shopping med unge liksom skal trumfe bilklokketreff, og det er jo dumt siden Skoda Superben hadde rocket bilparken kan jeg tenke meg:)).
@Pippen: jeg bor på Avløs og du er velkommen til å ta høyresetet !

• Liker
Reaksjoner: Pippen
Altså, dette blir jo tidenes bilhelg.
Lørdag: Bil- og klokketreff først, etterfulgt av forhandlerbesøk.
Søndag: Formel 1 på tidlig ettermiddag, så Gumball 3000 på Aker Brygge på ettermiddag/kveld! (Noen andre som skal her?)

Altså, dette blir jo tidenes bilhelg.
Lørdag: Bil- og klokketreff først, etterfulgt av forhandlerbesøk.
Søndag: Formel 1 på tidlig ettermiddag, så Gumball 3000 på Aker Brygge på ettermiddag/kveld! (Noen andre som skal her?)
I know. Dette er helt fantastisk. Ja jeg hadde planer om å se på Gumball følget på søndag :)

• Liker
Reaksjoner: Timewarp
Snasent vær det er spådd på lørdag :)
Så det er ihvertfall ingen grunn til at mc gutta ikke skal komme...

Det er fortsatt åpent for at flere kan komme/stikke innom selv om dere ikke står på listen. Jo flere jo bedre ;)

NN08WfR.png

• Liker
Reaksjoner: Grendel og Pippen
Tenningsanlegget på 911n har sagt takk for seg, 1. generasjon hadde Marelli fordeler. Dette er ikke mulig å få rotor og fordelerlokk til, holder på å dreie ned en Bosch fordeler og skifter hele dritten. Kommer med 44 modell Willys Jeep isteden.
Tom

• Liker
Reaksjoner: Grendel og Pippen