Oppdatert! MC/BIL- GTG

Og jeg må også melde avbud i siste lite dessverre, det ble en (omtrent ad hoc) tur til Geilo denne helgen.

Til alle med-asylanter som dukker opp på Sjøflyhavna i morgen, vær oppmerksom på at parkeringsplassen er STOR og at Q-park har parkeringsavgift døgnet rundt (antageligvis). Finn en automat ASAP og betal ellers blir det dyrt. Hva med å samles på høyre side så vi kan ha en samling for oss selv? Jeg satser på å være tidlig ute og parkerer på høyre side, har antagelig den eldste- og mest "synlige" bilen - Willys Jeep 1944.
Tom

Will do, se etter to ikoniske firehjulstrekkere som kun er egnet for krig. Sukk, hadde håpet min bobleracer hadde blitt frisk så jeg kunne framstått nogenlunde normal. Whatever, this dont gonna happen. :D
Tom

• Liker
Reaksjoner: Propellue
Noen som savner disse?
Jeg fant dem på taket til bilen da vi kom ut fra Autostrada.

WP_20150523_15_04_10_Pro.jpg

8

Hjemme igjen!
Takk til @Ironman for glimrende og hyggelig initiativ! Og takk for hyggelig lag til dere alle!

]
WP_20150523_16_19_57_Pro.jpg

• Liker
Reaksjoner: Pippen
Takk til initiativtakerne, dette var meget hyggelig. Fikk desverre ikke hilst på alle, men syns dette var en god ting å bruke en nydelig Lørdag på. Vil også si takk til Autostrada for at de åpnet dørene så vi fikk glo litt.

• Liker
Reaksjoner: Grendel
Takk for hyggelig treff ;)
Ble dessverre litt tidlig avgang for min del, får ta det igjen til neste gang

En fin dag med mange flotte klokker og herlige biler, hyggelig å treffe nye og gamle bekjente. Greide dessverre ikke å ta et eneste bilde, håper noen av dere poster bil- og klokkebilder.
Tom

En fin dag med mange flotte klokker og herlige biler, hyggelig å treffe nye og gamle bekjente. Greide dessverre ikke å ta et eneste bilde, håper noen av dere poster bil- og klokkebilder.
Tom
Jeg har lagt ut noen bilder på Facebook-siden til Sonen. Utrolig kult å treffe flere med 2 lidenskaper. Dette må få til å repetere en gang

Et lite oversiktsbilde av noen av de flotte bilene!
WP_20150523_12_26_26_ProM.jpg

Og en annen hyggelig bil...
WP_20150523_12_12_08_ProM.jpg

Det er litt rart å komme fra klokke-treff uten et eneste klokkebilde!
Derimot vil jeg si det var veldig mange fine klokker også!
Spesielt hyggelig var det å se "Clint Eastwoods Eye of the Tiger"!

8

Redigert:
Takk for igår ja.
Det ble desverre ikke så mange bilder, men man blir ofte så opptatt med å kikke og bable at kameraet kommer litt i andre rekke. Jeg skulle virkelig gjerne hatt noen bilder av Renault 5'ern, men den forsvant så plutselig. Ellers hadde det jo vært artig å få til noe liknende utpå sensommern og sett om det har kommet noen oppgraderinger i bilparken innen den tid. Jeg skjønte vel at det kommer hvertfall ett nytt tilskudd som de fleste kunne tenke seg å få sett live. ;)

Autostrada har blitt takket på alle tenkelige vis, og de syntes også det hadde vært et bra opplegg.

Nok snakk. Bilder:

DSC_3544_zpsklyalxrs.jpg

DSC_3545_zpskecn6u7h.jpg

DSC_3546_zps5mvk3rdf.jpg

DSC_3547_zps8inc70c7.jpg

DSC_3549_zpsleitmo7j.jpg

DSC_3550_zpsizn7dezi.jpg

DSC_3551_zpswybipdah.jpg

DSC_3552_zps810bwtel.jpg

DSC_3554_zpsnjlihwrv.jpg

DSC_3555_zpsnkdaf0gv.jpg

DSC_3557_zpshxeierbs.jpg

DSC_3558_zpsymzt55jy.jpg

DSC_3560_zpsfahcmc9o.jpg

DSC_3562_zps302a23dc.jpg

Fikk ikke meldt avbud engang. Sorry. Dagen igår gikk ikke som forventet i det hele tatt, og det er ikke positivt denne gangen.