Hei,
hovedsaklig legger jeg alt jeg lager på Facebook https://www.facebook.com/kami.leathercraft men kan også opplaste noe bilder på tidssonen.
VELDIG mye fint på tryneboka di - me like
Hei,
hovedsaklig legger jeg alt jeg lager på Facebook https://www.facebook.com/kami.leathercraft men kan også opplaste noe bilder på tidssonen.
Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i Nato i lær med croco-preg eller lignende med ringer og spenne i "rosegull"? Jeg har akkurat fått i hus en lekker klokke i "rosegull", og vil gjerne ha en litt fin, sporty reim til den. (Den originale lærreima er ganske fin, men jeg har lyst til å spare den til anledninger der det ikke passer så godt med en sporty look.)
Det behøver ikke nødvendigvis være croco-preg, men det hadde vært stilig. Ekte croco vil koste mer enn klokka, og det blir for gæli.
Lær fordi jeg innbiller meg at det sliter mindre på gullbelegget enn nylon ... ?
Og ja, det kommer bilder av klokka sånn etter hvert!
Ble nysjerrig på hvilken klokke du har kjøpt deg, @trilobitt.
Lyst å dele?
Jeg registrerer at det primært er fokus på skinnreimer når det gjelder Panerai. Dette til tross for at man også kan kjøpe dem nye med metall lenke. Videre er det sannsynligvis også mye rimeligere å supplere med skinnreimer i etterkant en omvendt?
Bare noen tanker etter å ha sett litt på PAM352, som jeg forstår er en 351 med titanlenke. Synes den ser bra ut, og da vi går mot sommer er ikke store, tykke og brede skinnreimer det kjekkeste. Samler seg mye svette, sand og annet dritt.
Noen som har en titanlenke for salg? Da hadde jeg blitt kjempeglad!
Panerai skal historisk sett ha skinnsko! Hele året.....��
Sand, svette og evt. annet skitt, tørkes eller skyldes bort,- no problem!
Et nytt bekjentskap blant rem-produsenter er svenske Michael Jansson, www.mjleather.com
Etter å lest flere anbefalinger på bl.a. Timetotalk.se, samt sett bilder av deler av hans produksjon på Instagram, ville jeg prøve ny produsent.
Jeg bestilte en custom rem i en spesiell grå tone, da den skal brukes på en gråaktig 389.
Fra bestilling til sendt fra Micke gikk det en knapp uke, posten i Norge tok vel fire dager.
Prisen, all incl. var endel lavere enn det jeg normalt har måtte ut med.
De viktigste kriteriene ble alle innfrid, målene stemte nøyaktig. Skinnkvaliteten kjentes og luktes som ønsket, stikningene var perfekte og finishen langs kantene så ut til å være av god kvalitet.
Alt i alt en produsent jeg vil anbefale!