Ja, og 590 kassa passer håndleddet ditt bedre ThomasNoen som har hatt både 590 og 1312 og kan si noe om forskjellen i bærecomfort?
590/915/914+++ er flotte.Blir vel fort et mellomlegg på 30ish
+1Bra at det er liv i Panerai-tråden. Jeg sier som jeg tidligere har sagt, det viktigste er å ha (minst) én Panerai. Det er vanskelig (umulig?) å finne den ene perfekte.
Jeg har hatt kortere perioder i mitt klokke-entusiast-liv der jeg ikke har hatt noen Panerai, og det har vært smertefullt. Gud forby.
Har vært igjennom samme prosessen men jeg sliter veldig med å bestemme meg mellom 914 og 915. Liker livet sekundviseren gir klokken samtidig så er den så utrolig clean uten. What to do!Har vært i en vurderingsprosess en stund og tror jeg går for 914.. For meg er den "alt" en Panerai bør være, samtidig som den 44 mm store størrelsen gjør den mulig for undertegnede å bære..
Haha. Jeg var i samme dilemma med 560 vs. 510. Valget falt på 510 da jeg også liker at en sekundviser gir inntrykk av at klokken "lever" Her er litt vurderinger etter ett års eieHar vært igjennom samme prosessen men jeg sliter veldig med å bestemme meg mellom 914 og 915. Liker livet sekundviseren gir klokken samtidig så er den så utrolig clean uten. What to do!
Altså, her har du en stor jobb foran deg
Du nevnte ikke viserne, 372 har vel gullvisere? Det er klart man trenger begge når det jo er to helt ulike klokker Vi støtter deg Thomas, hvis du var usikkerAltså, her har du en stor jobb foran deg
Ulik modell - Radiomir vs. Luminor (nok til et langt foredrag)
Ulik størrelse
Ulikt urverk og gangreserve
Ulikt remfeste
Ulikt glass
Ulik skive
Sekundviser vs. ingen sekundviser
9-tall vs. ingen 9-tall
Crownguard vs. ingen crownguard
Osv osv...
Totalt forskjellige klokker!! Ligner ikke i det hele tatt Men enig med @TomB at reimene ligner litt
Takk for støtten! Begge har gullvisere, selvom det kanskje ikke kommer så godt frem på bildet.Du nevnte ikke viserne, 372 har vel gullvisere? Det er klart man trenger begge når det jo er to helt ulike klokker Vi støtter deg Thomas, hvis du var usikker
Takk for støtten!
Men en sokk i feil skittentøyskurv skilles fort ut! Nei, vet du hva - disse klokkene er forskjellig!Skulle bare mangle @Thomas84. Jeg kan tross alt relatere til problemet ditt. Damer ser nok ikke forskjell på en tennisball og en basketball. Her i huset påstås det at disse er nesten helt like.
Vis vedlegg 248962
Selv om begge har gullvisere, ser man jo tydelig at viserne er forskjellige. Viserne på Radiomir er like brede nederstDu nevnte ikke viserne, 372 har vel gullvisere? Det er klart man trenger begge når det jo er to helt ulike klokker Vi støtter deg Thomas, hvis du var usikker
Nettopp! Takk, du reddet meg, puhSelv om begge har gullvisere, ser man jo tydelig at viserne er forskjellige. Viserne på Radiomir er like brede nederst
Altså, stor forskjell!