Callahan
Støttemedlem
For min del blir teksten nederst på skiven helt feil! Pen klokke ellers, men "paneristi.com" hvor i'en er innlemmet i kronebeskytteren fra Luminormodellene i en Radiomir. HjelpesEnig med dere, liker den godt. Kult med tendenser til buet glass, og fargen på skiven er lekker. Hadde jo vært gøy om dukket opp i "Dagens Panerai" ila nærmeste fremtid!
Enig der også. Men, jeg synes likevel du skal bestille den, så kan jeg overta den til en god bruktprisFor min del blir teksten nederst på skiven helt feil! Pen klokke ellers, men "paneristi.com" hvor i'en er innlemmet i kronebeskytteren fra Luminormodellene i en Radiomir. Hjelpes
Haha. Ja, det hadde vært en god plan Frister selvsagt med en Radiomir i boksen, men helst ikke denneEnig der også. Men, jeg synes likevel du skal bestille den, så kan jeg overta den til en god bruktpris
Enig i at .com-logoen var litt mye, men ellers en sabla flott modell!Ny Radiomir Paneristi-versjon, i anledning 20-års jubileum for paneristi.com. Hva synes folk om denne? Skiven var lekker, men som andre har kommentert er muligens "paneristi.com" nederst på skiven litt i overkant...?
Hands-On - Panerai Radiomir Venti PAM02020 Paneristi 20th Anniversary
A watch conceived with the Paneristi, for the Paneristi... Meet the new Panerai Radiomir Venti PAM02020, For the 20th Anniversary of Paneristi.com.monochrome-watches.com
Vis vedlegg 217827
bilde fra monochrome.
For min del blir teksten nederst på skiven helt feil! Pen klokke ellers, men "paneristi.com" hvor i'en er innlemmet i kronebeskytteren fra Luminormodellene i en Radiomir. Hjelpes
Heisann! Du setter pris på alle innspill, sier du Her er mine kommentarer:Har veldig lyst til å gå til anskaffelse av min første Panerai. Målsetning er at dette skal bli sommerklokken 2021. Modellen jeg har sett meg ut er PAM01028. Ser for meg å kjøpe nytt. Er det noen som har noen erfaringer å dele med tanke på pris? Klokken koster 95 000 hos Bjerke. Er det listepris som gjelder også for Panerai? Ser på Chrono at det er en del forhandlere som selger klokken en del rimeligere (spesielt i USA), men denne gevinsten forsvinner fort når momsen er betalt. Setter pris på alle innspilL!
Vis vedlegg 218757
Har veldig lyst til å gå til anskaffelse av min første Panerai. Målsetning er at dette skal bli sommerklokken 2021. Modellen jeg har sett meg ut er PAM01028. Ser for meg å kjøpe nytt. Er det noen som har noen erfaringer å dele med tanke på pris? Klokken koster 95 000 hos Bjerke. Er det listepris som gjelder også for Panerai? Ser på Chrono at det er en del forhandlere som selger klokken en del rimeligere (spesielt i USA), men denne gevinsten forsvinner fort når momsen er betalt. Setter pris på alle innspilL!
Vis vedlegg 218757
Har veldig lyst til å gå til anskaffelse av min første Panerai. Målsetning er at dette skal bli sommerklokken 2021. Modellen jeg har sett meg ut er PAM01028. Ser for meg å kjøpe nytt. Er det noen som har noen erfaringer å dele med tanke på pris? Klokken koster 95 000 hos Bjerke. Er det listepris som gjelder også for Panerai? Ser på Chrono at det er en del forhandlere som selger klokken en del rimeligere (spesielt i USA), men denne gevinsten forsvinner fort når momsen er betalt. Setter pris på alle innspilL!
Vis vedlegg 218757
Takk for tilbakemelding! Jeg synes din klokke ser rå tøff ut! Også med skjorte! Har egentlig vært mest i tvil om 42mm eller 44mm, men får prøve meg frem. Et godt poeng som har blitt påpekt er at 44mm har bedre WR. Det kommer helt sikkert godt med for psyken!Min første kjøpte klokke kjøpt av AD var en Panerai. Kjøpte den av bjerke og siden jeg bor på vestlandet foregikk handelen over mail/telefon. Alt kan forhandles til en viss grad, jeg klarte hvertfall det og da på telefon og mitt første kjøp av AD som sagt.
Etter den ble de mange brukte panerai. Alt fra 42-47 mm med lenke, gummi, lær, manuelt opptrekk og automat.
Jeg ble veldig påvirket av «harbarka» Paneristier, men tok til slutt til fornuft å kjøpte noe jeg selv ville ha, selv om «alt» er feil med den
Så som de aller fleste vil si til deg er: Kjøp den klokka du vil ha, uanvhengig av hva alle andre selv vil ha, eller mener man bør kjøpe.
Skal ogaå sies at lenka til Panerai er sykt komfortabel(syntes jeg) og det er mye billigere å kjøpe med lenke for så kjøpe ekstra reimer(noe man uansett vil gjøre) enn å kjøpe lenke i etterkant.
Legger ved et bilde av klokka der alt er «feil» men 100% rett for meg. Submersible i 42mm?!? Lenke?!? Og så til skjorte da?!?
Galematias
Vis vedlegg 218793
Huff! Føler meg skyldig her Jeg angrer litt på at jeg kalte Panerai-lenker for "løk". Burde skrevet at JEG foretrekker skinnreim, men skitt au. Uansett, gratulerer så mye med ny Panerai!!Hei! Akkurat kjøpt meg ny PAM med løklenke. Personlig liker jeg det, hatt en i titan tidligere. Men - hvordan plukker man av ledd? Noen som vet? Vis vedlegg 218999