Passaround 2012

20130525_192445_zps2c694c07.jpg


Etter et kort men hyggelig møte med @jallabert har klokken kommet til meg.
Mitt førsteinntrykk er at klokken er litt liten, men det kan nok hende det er en vanesak. :eek:
Ellers synes jeg klokken gir et positiv førsteinntrykk.
Blir en travel uke for uret da dette egentlig er min fri uke, men jeg flyr til bergen på mandag for å gjøre en liten jobb. Klokken blir med på turen, men må nok bo i boksen når jeg jobber. Skal få tatt noen bilder læll. :cool:

Fortsatt god helg til alle sonere. :cool: (skål:eek:)
 
Redigert av en moderator:
Da er min tilmålte tid med Nomos'en over.
Jeg er fornøyd med klokken,men stusser litt over dårlig gangreserve slik også @jallabert før meg kommenterte.
Litt liten, men det kan jo være en vanesak.
Hadde ikke vært meg imot å ha denne i boksen. :D
20130525_192445_zps2c694c07.jpg
 
Redigert av en moderator:
Da ser jeg på Dagens at Flyback har overtatt klokken, og skal ha den neste uke. Etter det er det Tore som skal ha den en uke, og så er det min tur. Det betyr at jeg overtar klokken samtidig som jeg går PÅ min offshoreturnus og kan i verste fall bli borte i 3 uker. Enten må jeg be om å få bytte med Tore, ellers får jeg få klokken som sistemann etter torode. Hva tenker deltakerene om det?
 
Da ser jeg på Dagens at Flyback har overtatt klokken, og skal ha den neste uke. Etter det er det Tore som skal ha den en uke, og så er det min tur. Det betyr at jeg overtar klokken samtidig som jeg går PÅ min offshoreturnus og kan i verste fall bli borte i 3 uker. Enten må jeg be om å få bytte med Tore, ellers får jeg få klokken som sistemann etter torode. Hva tenker deltakerene om det?

Hvis det er greit for Tore foreslår jeg at dere bytter, så er vi sikre på at det går.

Vi nærmer oss slutten nå, og bør kanskje begynne å tenke på en runde til? Stemning for det?
 
@Fossdal: hadde tenkt å foreslå bytte av veker - men ser no at det ikkje hjelper deg i det heile tatt.

@krille: ein runde til høyres bra ut:)
 
Redigert av en moderator:
Jeg er interessert, men det er litt avhengig av hva valget faller på. @krille, kan ikke du lage en tråd hvor vi kan presentere alternativer?
 
Redigert av en moderator:
Er veldig interessert i en runde når den kommer. I særdeleshet dersom jeg kan få klokken når hele runden er over :)
 
Det høres ut som om det er stemning for en ny runde. Da satser vi på å få opp en tråd for en ny runde snart, med tentativ oppstart av runde rett etter ferien en gang.