Kort oppsummering - ingen bilder. Hyggelig at så mange liker klokken. Og flott at vi ikke har samme smak alle mann her på forumet.
Klokken er pen, men kjedelig - sa kjerringa. Og jeg er enig. Kasse og lugs i fin harmoni, bra finish, virker solid, fin dressklokke, men den mangler det lille ekstra. Det som gjør at jeg kan falle for den. De røde tallene blir et litt halvhjertet forsøk på å gi klokken et litt spenstig preg, men jeg tror det hadde vært mer vellykket med hvite tall, eller ingen i det hele tatt.
Remmen fikk jeg ikke helt taket på og er usikker på om jeg likte den eller ei. Veldig myk og utrolig behagelig, men fikk en litt sånn "er det plæstik eller er det skinn"-følelse. Jeg trodde flere ganger at jeg hadde mistet klokken. Det var helt umulig å kjenne om den satt på armen eller ikke. Så behagelig lett var komboen. Eller så ubehagelig lett. Jeg liker å kjenne at jeg har klokke på armen - iallefall når jeg kjenner etter.
Hos meg ble det et totalt fravær av slørete blikk og siklende munnviker når vi satt i godstolen om kvelden. Tror ikke jeg kastet så mye som et blikk på den bortsett fra da jeg faktisk skulle se hvor mange klokken var.
Sorry, Nomos, men dette ble ikke kjærlighet ved hverken første eller andre blikk. Om jeg skulle komme til å vinne trekningen vil jeg selge den og donere pengene til SOS Barnebyer (seriøst).