- Medlem
- 26. april 2011
Hva med 0,850K fra hver og så kjøper vi gull-Speedyen til han svensken? Jeg har gullmanko i samlimgen
Jeg syntes dette var et spennende forslag! Jeg har lyst å være med av to grunner: 1) bli kjent med en ny klokke og 2) være med i trekning av en klokke jeg har lyst på. Og en gull-speedy hadde vært innmari kult, men det sitter langt inne å kjøpe den, så en loddtrekning er iallefall ett skritt i riktig retning. Ift mitt pkt 2 syns jeg Stowa, Noma, inn etc er litt kjedelig.
Et annet forslag er å få tak i en brukt Rolex 116234 til ca 25'. (850*30 eller 1250*20). Hvorfor 116234? Tror det er mange i sub-menigheten som kan ha godt av å prøve en av de virkelige klassikerne som jeg mener stål Datejust med fluted bezel i hvitt gull representerer. Også er det en klokke som fort kan bli en keeper for den som vinner den da det er ei utrolig pen og anvendelig klokke + at det å sitte igjen med klokken etter en slik passaround er en unik historie i seg selv
Sett Mogens, Jonny eller en annen storselger på oppdraget, så får vi raskt tak i et flott eksemplar fra 2007/8 med bokser og papirer for 25'. Vil jeg tro...
PS: begge disse forslagene bryter med Krilles regler, hvilket jeg kommer til å følge lojalt, men håper forslaget kan være verdt en vurdering iallefall
PPS: all honnør til Krille for initiativ!
Vh
Geir