Ellers er jo Max Bill-linjen til Junghans pene og rimelige ur: max bill by Junghans - JUNGHANS
/QUOTE]
Enig, det er nydelige ur!
Sent from my HTC One X using Tapatalk 2
Ellers er jo Max Bill-linjen til Junghans pene og rimelige ur: max bill by Junghans - JUNGHANS
/QUOTE]
Enig, det er nydelige ur!
Sent from my HTC One X using Tapatalk 2
Seiko marinemaster 300 sbdx. Ligger på rundt 2400 usd splitter ny.
Denne kommer med 8L37-verk som i realiteten er et grand seiko verk som ikke er justert og dekorert i samme liga som GS, men alikevel et verk som er hinsides rått.
Disse urene ser man ikke ofte og er noe av det råeste man kan sette på NATO. Denne blir ofte sammenliknet i diverse tester mot submariner og dommen er at denne ikke er kvalitetsmessig langt bak.
En skikkelig dykker + Nato = TS vinner?
Jeg registrerer at Seiko MM seiler opp som en favoritt, jeg kan kanskje godkjenne den da den ikke er mulig å få i Norge, og slett ikke er veldig vanlig. Men - når dere kommer med forslag MÅ dere legge ved en link til et sted det er mulig å kjøpe den innenfor rammene vi har satt!
Avstemningstråd mekkes i morgen, tenker jeg.
Guybrush - vi tar med Doxaen i avstemningstråden!
Nomos Club kunne vært spennende å prøve Og på et sånt ur tror jeg 40mm er helt perfekt for de aller fleste av oss!
Nomos Club kunne vært spennende å prøve Og på et sånt ur tror jeg 40mm er helt perfekt for de aller fleste av oss!