Passaround 2012

Seiko marinemaster 300 sbdx. Ligger på rundt 2400 usd splitter ny.

Denne kommer med 8L37-verk som i realiteten er et grand seiko verk som ikke er justert og dekorert i samme liga som GS, men alikevel et verk som er hinsides rått.

Disse urene ser man ikke ofte og er noe av det råeste man kan sette på NATO. Denne blir ofte sammenliknet i diverse tester mot submariner og dommen er at denne ikke er kvalitetsmessig langt bak.

En skikkelig dykker + Nato = TS vinner?

Ja!

Sent from my HTC One X using Tapatalk 2
 
Jeg registrerer at Seiko MM seiler opp som en favoritt, jeg kan kanskje godkjenne den da den ikke er mulig å få i Norge, og slett ikke er veldig vanlig. Men - når dere kommer med forslag MÅ dere legge ved en link til et sted det er mulig å kjøpe den innenfor rammene vi har satt!

Avstemningstråd mekkes i morgen, tenker jeg.

Guybrush - vi tar med Doxaen i avstemningstråden!
 
Jeg registrerer at Seiko MM seiler opp som en favoritt, jeg kan kanskje godkjenne den da den ikke er mulig å få i Norge, og slett ikke er veldig vanlig. Men - når dere kommer med forslag MÅ dere legge ved en link til et sted det er mulig å kjøpe den innenfor rammene vi har satt!

Avstemningstråd mekkes i morgen, tenker jeg.

Guybrush - vi tar med Doxaen i avstemningstråden!

Brukt, med garanti...

FS/FT: Seiko Marine Master SBDX001

Jeg må dessverre melde avbud fra Pass arounden denne gang, men kommer til å følge med på tråden. :cool:
 
Personlig synes jeg den lyse Nomos Club Automat Datum 41,5mm er fin, men på 2040 EUR er den vel litt utenfor rammene. Club Automat (uten dato) på 40mm til 1640 EUR er vel akkurat innafor.

club_automat_front.png


Club Automat stainless steel back | Beautiful watches purchased online. Directly from NOMOS Glashutte/SA.

Kanskje litt liten for noen, men for mine håndledd tror jeg den er bra.
Stemmer for den i kategorien Nomos.
 
Nomos Club kunne vært spennende å prøve:) Og på et sånt ur tror jeg 40mm er helt perfekt for de aller fleste av oss!
 
Dette hadde vært spennende å være med på! spesielt hvis det er marinmasteren eller en av stowa klokkene (selv om jeg synes 1938 er mye flottere med sort skive, synd de ikke har den inne...)
 
Da var avstemningen over, og Nomos-en er den helt klare vinneren. Jeg er klar for å gå i gang, men har plukket opp noen indikasjoner på at den er mest populær i sort skive. Må vi i gang med en avstemningstråd eller kan vi lodde stemningen her?

Så, hvilken vil du ha?

Denne:
club_datum_dunkel_front.png


Eller denne:
club_datum_raum3.png