Ja, en Frederique Constant hadde vært spennende. En liten prat med Tidemann om hva klokken skal brukes til gjør nok susen når det kommer til rabatter også. Er sikker på at vi får en 20K-ish klokke innenfor rammen som krille har satt.
Ja, en Frederique Constant hadde vært spennende. En liten prat med Tidemann om hva klokken skal brukes til gjør nok susen når det kommer til rabatter også. Er sikker på at vi får en 20K-ish klokke innenfor rammen som krille har satt.
Fy f. for en fin sak. Denne var en positiv hestespark.Den jeg linket til er nok litt liten, ser jeg. Denne er 40 mm og koster 1640€ Club Automat stainless steel back | Beautiful watches purchased online. Directly from NOMOS Glashutte/SA.
Leste forresten at de oppleves litt større pga ganske lange lugs..
Men Nomos Club støttes! Om den blir valgt vil jeg nok melde min interesse (om min post-count kvalifiserer til å være med på moroa)
Oris, FC, og Baume et Mercier gis alle en +1 herfra^^ Dykkerne fra Oris må jo være noe av det ypperste innen sjangeren i det prisnivået:O
Har alltid hatt lyst til å teste Resco - Patriot, til tross for et überharry navn.
Resco Instruments — RDPGEN2SA
101147
Haha, kjente tendenser i budsjettet
Overrasket over at ingen har foreslått en pent brukt sub..
Et par andre faktorer jeg ønsker å legge inn som forutsetninger:
* ikke brukt (30 karer skal klå på dette, vi trenger all den garanti og kvalitet vi kan få)
* ikke noe mainstream-merke (alle kan gå og klå på en Omega eller Tag på nærmeste Protid)
Det vil altså si at ideelt sett kjøper vi noe fra en liten produsent som hovedsaklig selger på nett, og som kanskje ikke er så velkjent her på berget. En utmerket anledning til å introdusere noe nytt i denne Submarinertette jungelen, altså!