Guybrush Threepwood
Støttemedlem
Hvordan er Ø på Nomosene? Må man ikke ganske høyt i pris for å få noe over 34mm der?
Av forslagene hittil liker jeg Stowa Flieger best, men ikke dersom leveringstiden et like lang som forrige gang.
Ellers er jo Max Bill-linjen til Junghans pene og rimelige ur: max bill by Junghans - JUNGHANS
Av forslagene hittil liker jeg Stowa Flieger best, men ikke dersom leveringstiden et like lang som forrige gang. Forøvrig er det jo mulig og innenfor prisleiet å kjøpe en pent brukt Datejust. Det er kanskje litt kjedelig, men til gjengjeld et ur mange vil like og kommer til å bruke. Den vil også problemfritt tåle turen Norge rundt, med mindre Mikke tar den med på loddlek i den tvilsomme klubben sin.
De hadde jeg helt glemt. Støttes i aller høyeste grad! De blir garantert mest kjøpt i hvitt, men jeg vil være så frekk å foreslå en sort Max Bill Chrono. Relativt store hvite ur med smal bezel har en tendens til å bli en prangende hvit kladd på armen. (Litt av invendingen jeg hadde mot IWC 3714 som var nydelig i seg selv, men feil på min arm.) I sort er den så delikat og understated, og skiven finner seg fint til rette på håndleddet. På en brun reim? Mmmmmm
Edit: For øvrig har jo denne samme urverk og mye 3714-DNA i seg til en helt annen pris. Og kanskje til og med litt frekkere former. Bauhaus-design FTW!
Hvordan er Ø på Nomosene? Må man ikke ganske høyt i pris for å få noe over 34mm der?
Er på salg nå for Sale Price:$1,166.75 (+ mva).
Hamilton Jazzmaster Auto Chrono Mens Watch H32656785
Denne er også pen.
Baume et Mercier Classima L 8791 Watch
Noget over budget, men hadde vært fint med en titt på disse etter at hele brandet ble restartet