Meget godt forslag!Grand Seiko kommer med noen fantastiske nyheter nå på nyåret. Mulig litt over budsjett, men kjenner jeg folk flest kan vi tøye innskuddet litt
Er det stemning for å heve innsatsen såpass at vi kunne luktet litt på "higher end brands"? Det er mye snadder i segmentet 50-60k. Omega, Breitling, Zenith, IWC, GS osv... Jeg kunne godt tenkt meg muligheten til kanskje prøvd noe i dette segmentet som jeg nødvendigvis ikke ville tenkt på å kjøpt selv. Noen tanker rundt det?
Helt ok for min del, det var bare et forslag. Men av ren nysgjerrighet; hvorfor skal man tenke seg om?Jeg tror man skal tenke seg om før man dobler loddprisen.
Støttes! Dette hadde vært kult.Quartz-beater fra Breitling har alltid vært en guilty pleasure hos meg
Vis vedlegg 273351
Vis vedlegg 273352
Syns den nå tilgjengelig 4 Seasons serien deres var skamkul da den ble presentert hos Urmaker Christensen tidligere i høst. Den var tidligere kun mulig å kjøpe i USA, hvor de nå har åpnet opp for salg ellers i verden og nå. Ut fra dere ellers enorme utvalg av GS ellers skilte disse to seg ut. Pris ligger på mellom 55-60KKom med noen konkrete forslag som kan regnes hjem så vurderer vi det!
Grand Seiko Spring Drive SBGA413
Grand Seiko Spring Drive SBGA415
De ble presentert med prislister på eventet.Disse ligger til 72 hos Christensen, hvor finner du de til 55?
Oki, bare Googlet referansene jeg, og da kom det opp 72 hos Christensen.De ble presentert med prislister på eventet.
Tror du må ha vært på et eget event.De ble presentert med prislister på eventet.
Hehe, kanskje jeg har drømt det. Mente at jeg tok bilde av plakaten og, men kan høre med et par av de andre gutta som var med